Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här samlar vi artiklar om "att bära" och om www.sjalbarn.se

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Winissa
#1583457
Ojdå! Snubblade just över den här tråden! :D Jag är en av de intervjuade i artikeln. Kul att vara med i tidningen! 8)

Det blev dock lite fel ibland. "Sonen Rie" som det står i papperstidningen är i själva verket en tjej, och "Tuva" heter ju Tua. Som tur är hade i alla fall avons man lyckats ändra från barnsjal.se till sjalbarn.se i och med att han jobbar med tidningen vad jag förstod.
En del grejer kändes inte riktigt bra heller lär jag säga. Som att jag dissar Babybjörn lite väl mycket. Jag hade aldrig skrivit så om jag skrev själv kan jag säga, en del kan ju ta illa upp faktiskt. Är väl för ovan vid att bli intervjuad och så snappar de upp det elakaste. Kommer inte ihåg att jag sa så ens. Är lite sur över att de trycker utan att kolla att de citerat oss rätt och att det är ok för oss. Men jag mailade lite med henne och hon bad om ursäkt och det skulle komma nån slags rättelse dan efter, antagligen gällande namn och kön som var fel. Det har jag inte kollat dock, prenumererar inte på tidningen.

Jag gav också en hel del beröm och tackade för att de skrev om oss. Försäkrade henne också om att vi inte kommer att håna henne eller andra för att de använder babybjörn (apropå hennes krönika). Jag och många med mig har ju också använt den, innan jag visste att det fanns bekvämare grejer. Det är utbudet i butikerna som styr liksom.
Kan ju också säga att vi inte har något med rubriksättningen att göra, vi pratade INGENTING om huruvida det är INNE eller UTE med sjal. Skitlöjligt tycker jag. Det är ju inte direkt därför man bär. Men som mimme sa, alltid är det nån som börjar bära om man säger att det är inne. :D
Av avon
#1584055
Winissa skrev:Som tur är hade i alla fall avons man lyckats ändra från barnsjal.se till sjalbarn.se i och med att han jobbar med tidningen vad jag förstod.
Det var inte min man, det var saros :wink:
Av Winissa
#1584077
avon skrev:
Winissa skrev:Som tur är hade i alla fall avons man lyckats ändra från barnsjal.se till sjalbarn.se i och med att han jobbar med tidningen vad jag förstod.
Det var inte min man, det var saros :wink:
Oooops! :duh: Sorry :)
Användarens profilbild
Av Rosalinda
#1698227
JinxLinda skrev:
Christer Romson Lande skrev:Såg ni krönikan som hör till:
... Jag har ingen aning om vad som är bäst i utbudet av bärselar och sjalar. Men nog vore det kul om Babybjörnföräldrarna och sjalföräldrarna bildade gäng, skaffade tatueringar och muckade med varandra på stan och battlade mot varandra med bebbarna på magen. Jag vill inte uppmuntra gängbråk, jag säger bara att det skulle vara lite kul.

:rock: :clap:
Användarens profilbild
Av saro
#1699137
Rosalinda skrev:
JinxLinda skrev:
Christer Romson Lande skrev:Såg ni krönikan som hör till:
... Jag har ingen aning om vad som är bäst i utbudet av bärselar och sjalar. Men nog vore det kul om Babybjörnföräldrarna och sjalföräldrarna bildade gäng, skaffade tatueringar och muckade med varandra på stan och battlade mot varandra med bebbarna på magen. Jag vill inte uppmuntra gängbråk, jag säger bara att det skulle vara lite kul.

:rock: :clap:
Rekrytering pågår! :twisted: :Hahaa:

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?