Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här samlar vi artiklar om "att bära" och om www.sjalbarn.se

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Teusa
#9534141
Idag är det en artikel i GP om butiken GOS. Tyvärr hittar jag den inte på nätet.

"För ett par år sedan var bärselar och bärsjalar väldigt förknippat med hippies och en viss livsstil." Ge inte min man vatten på sin kvar tack! :this:
Användarens profilbild
Av kronärtskocka
#9534142
Var artikeln fin i övrigt?

Jag längtar tills bärande blir än mer mainstream. Nu känns det samtidigt som det blivit så lyxigt och dyrt, det är en utveckling som jag tänker avskräcker på ett sätt, likt hippiesrämpeln gjort innan. Men det är häftigt att trikåsjalar nu verkar tillhöra vad många köper till sitt första barn.

Vill att bärande ska vara för alla, både nördar med sjalar för flera tusen och de som har en begagnad och nyttjar den, precis som att barnvagnar används både av nördar som byter och säljer och för andra som bara har dem som nyttoobjekt. ( Sedan är jag själv ingen bra förebild, fortfarande nördigt intresserad av både sjalar, selar och vagnar. :oops: . Å andra sidan har mitt nördande inspirerat flera vänner genom åren...)
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?