Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här kan du komma kontakt med andra SjalBärare som kan hjälpa dig!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Pipis
#1406563
Köpte en Tricot-Slen strax innan min dotter föddes som jag tänkt använda istället för vagn, men nu är hon redan 2 1/2 månad och jag har inte fått till knytningarna än :oops: Längtar verkligen efter att komma ut med sjalen på långpromenader...

Finns det någon i närheten av Bålsta (Stockholm-Uppsala) som vill hjälpa mig med knytet och att komma igång??

// Lina
Användarens profilbild
Av svas
#1406596
Hej! Jag finns inte i Bålsta denna vecka och är förövrigt ringrostig när det gäller trikåsjal... Men vi får gemensamt ropa på Tisse:

Tisse!!!!!!!!!!!!!!!!

Om inte Tisse lyssnar kan vi kanske få till en liten träff nästa vecka iallafall så får jag göra ett försök att knyta trikå. Jag bor i Gamla Bålsta mitt emot Konditori Solslätten.
Användarens profilbild
Av Pipis
#1410814
Åhh vad kul!! Det vore perfekt :lol:

Skulle bara vara så härligt att äntligen komma utanför dörren med minstingen i sjal, och även använda här hemma för den delen också (hon vill inte alls vara på golvet eller i babysittern utan det är bara bäras runt i famnen som gäller)
Jag bor i Skörby så det är ju gångavstånd till gamla Bålsta :D

Ropar jag med så kanske hon hör...

TISSE!!! Vart är du??

// Lina
Av Jenny
#1412355
:hello:
Här är jag!
Av Jenny
#1412360
Och ja, jag kan ta mitt bagage med kunskapar och bege mig till en träff för knytning! :D
Veckan som kommer är det bara torsdag jag inte kan, mån eftermiddag ska Mira till tandläkaren också men annars är jag/vi på!
Användarens profilbild
Av svas
#1412905
Tisse skrev:Och ja, jag kan ta mitt bagage med kunskapar och bege mig till en träff för knytning! :D
Veckan som kommer är det bara torsdag jag inte kan, mån eftermiddag ska Mira till tandläkaren också men annars är jag/vi på!
Vi kan ju ses hos mig. Jag är precis som Tisse bokad på torsdag (nämen, kan det måhända vara samma evenemang? 8) ). Så välj en dag Pipis tisdag, onsdag eller fredag. Jag skickar pm också.
Användarens profilbild
Av Pipis
#1414267
Härligt! Det blir jättebra, jag kan alla dagar den här veckan.

:vågen: Äntligen ska jag få lära mig knyta TS

Har mailat dig Charlotta och slår en pling under dagen imorgon.

Kram kram
~Lina~
Användarens profilbild
Av Pipis
#1414317
:lol: Där var du :lol:
Hej Tisse!

Jag ringer Charlotta och så ser vi till att hitta en dag och tid som passar oss alla. Jättekul att ni vill hjälpa till :D och alltid kul att träffa fler Bålstamammor

Syns snart

Kram Lina
Användarens profilbild
Av Pipis
#1418979
:hello: Tack för hjälpen tjejer!!! :hello:
Användarens profilbild
Av Pipis
#1418980
Vi har tagit foton med stora tjejen i sjalen, skickar över (sen när jag trixat in dem i datorn) så ni får se :D

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?