Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här kan du komma kontakt med andra SjalBärare som kan hjälpa dig!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#9275320
Hej!
Jag heter Cecilia och är ny här på forumet. Nu söker jag någon bärsjalskunnig person som kan hjälpa mig och som finns någonstans i Västernorrland, gärna nära kusten, från Sundsvall upp till Övik (har inget körkort ännu men kan få skjuts ibland).
I augusti blev jag mamma till en liten Manne som föddes i vecka 28, nu är han vecka 38 och vi har just kommit hem från sjukhuset!!
Nu väger han precis straxt över 3kg och jag har en stark längtan att börja bära honom i sjal så snart det bara går. Men jag har ingen aning om hur man knyter så nu hoppas jag att det finns någon kunnig person i närheten som har en stund över att visa mig. Jag finns just nu i både Ramvik och Nordingrå men kan som sagt bli skjutsad om det inte är för långt bort. Finns du i Umeå kan det oxå vara en möjlighet då jag snart ska dit på besök. (jag har nummer 070 33 88 355, smsa mig så ringer jag! svara här går oxå bra då jag försöker logga in varje dag). Jag är ivrig på att lära mig allt om hur jag knyter fast min älskade lilla knodd!! Kram o hej!
#9298466
Hur har det gått? Har du fått hjälp med att knyta? :D

Och grattis till din lilla knodd! :heart: Och härligt att du vill börja bära! Välkommen till Sjalbarn! :hello:
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?