Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här kan du komma kontakt med andra SjalBärare som kan hjälpa dig!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Miltonia
#9216720
Jag behöver lära mig bära på ryggen. Någon som vill visa hur en gör? Jag skulle gärna klämma på och prova olika sorters mt också.
Av Miltonia
#9216825
tjoffsann skrev:Jag kan hjälpa dig knyta på rygg (iaf den knytningen jag kör...) och ses gärna :vågen:
men MT har jag bara den röda vi pratat om förut....
Å, vad bra! :vågen:
När har du tid?
Av tjoffsann
#9216839
Miltonia skrev:
tjoffsann skrev:Jag kan hjälpa dig knyta på rygg (iaf den knytningen jag kör...) och ses gärna :vågen:
men MT har jag bara den röda vi pratat om förut....
Å, vad bra! :vågen:
När har du tid?
Jag vet inte... Åker iväg över helgen imorn. Jobbar sen mån-ons och skulle då kanske kunna mån eller onsdag eftermiddag/kväll, eller tisdag innan kl 13. Efter onsdag har vi inte så mycket planer, så antingen kan jag typ när som eller så åker vi bort och då kan jag inte alls 8)
Användarens profilbild
Av Björklöv
#9216847
Jag har en egensydd mei-tai och en bb-tai som du gärna får klämma och känna på, skulle det vara så att du trivs bra med bb-tai:en så är jag öppen för förslag 8)
Av p_sarah
#9216857
tjoffsann skrev:
Miltonia skrev:
tjoffsann skrev:Jag kan hjälpa dig knyta på rygg (iaf den knytningen jag kör...) och ses gärna :vågen:
men MT har jag bara den röda vi pratat om förut....
Å, vad bra! :vågen:
När har du tid?
Jag vet inte... Åker iväg över helgen imorn. Jobbar sen mån-ons och skulle då kanske kunna mån eller onsdag eftermiddag/kväll, eller tisdag innan kl 13. Efter onsdag har vi inte så mycket planer, så antingen kan jag typ när som eller så åker vi bort och då kan jag inte alls 8)
Jag röstar för onsdag em 8) men jag kan lämna den till tjoffsan innan om ni väljer en tid jag inte kan :)
Av Miltonia
#9216882
p_sarah skrev:
tjoffsann skrev:
Miltonia skrev:
tjoffsann skrev:Jag kan hjälpa dig knyta på rygg (iaf den knytningen jag kör...) och ses gärna :vågen:
men MT har jag bara den röda vi pratat om förut....
Å, vad bra! :vågen:
När har du tid?
Jag vet inte... Åker iväg över helgen imorn. Jobbar sen mån-ons och skulle då kanske kunna mån eller onsdag eftermiddag/kväll, eller tisdag innan kl 13. Efter onsdag har vi inte så mycket planer, så antingen kan jag typ när som eller så åker vi bort och då kan jag inte alls 8)
Jag röstar för onsdag em 8) men jag kan lämna den till tjoffsan innan om ni väljer en tid jag inte kan :)
Ska kolla upp hur det ser ut för min del och återkommer!
Av tjoffsann
#9217002
Miltonia skrev:
p_sarah skrev:
tjoffsann skrev:
Miltonia skrev:
tjoffsann skrev:Jag kan hjälpa dig knyta på rygg (iaf den knytningen jag kör...) och ses gärna :vågen:
men MT har jag bara den röda vi pratat om förut....
Å, vad bra! :vågen:
När har du tid?
Jag vet inte... Åker iväg över helgen imorn. Jobbar sen mån-ons och skulle då kanske kunna mån eller onsdag eftermiddag/kväll, eller tisdag innan kl 13. Efter onsdag har vi inte så mycket planer, så antingen kan jag typ när som eller så åker vi bort och då kan jag inte alls 8)
Jag röstar för onsdag em 8) men jag kan lämna den till tjoffsan innan om ni väljer en tid jag inte kan :)
Ska kolla upp hur det ser ut för min del och återkommer!
:vågen:
Av Miltonia
#9218822
På onsdag jobbar min man em/kväll så jag är själv med barnen och tar mig alltså ingenstans, tyvärr. :(
Torsdag kan jag när som helst, fredag fm och tidig em funkar också. Helgen är jag själv med barnen så då blir det svårt att ses, måndag funkar när som helst.
Av Miltonia
#9218823
På onsdag jobbar min man em/kväll så jag är själv med barnen och tar mig alltså ingenstans, tyvärr. :(
Torsdag kan jag när som helst, fredag fm och tidig em funkar också. Helgen är jag själv med barnen så då blir det svårt att ses, måndag funkar när som helst.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?