Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här kan du komma kontakt med andra SjalBärare som kan hjälpa dig!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av LiselotteM
#9219000
Om du har vägarna förbi Hornstull får du gärna komma o känna på min Melkaj-mei tai. Eller låna den i några dagar. En sån här är det:

Bild

Pm:a om du har lust att svänga förbi, vetja!
Användarens profilbild
Av Björklöv
#9219324
tjoffsann skrev:
Björklöv skrev:Jag kan också på fredag :tumup:
Leka fredag förmiddag nån stans? Skulle funka bra för oss :D
Ja! Vi behöver alla göra nått annat än nöta på varandra :tumup: Var passar det Miltonia bäst? Vi är ganska så rörliga om det ligger nära och enkelt att ta sig med SL
Av tjoffsann
#9219866
Miltonia skrev:Låter utmärkt! :vågen:
Jag ska till sjukgymnasten 8:30 vid Medborgarplatsen, så någonstans där i trakterna skulle passa mig bäst.
Vet inte hur tidigt vi kan komma iväg, men 10 kan vi iaf satsa på! På söder finns det väl lite bra parklekar? Har lite dålig koll men tar mig gärna dit och leker imorn (utan att ha frågat sambon för han sover :lol: )
Användarens profilbild
Av Björklöv
#9219942
tjoffsann skrev:
Miltonia skrev:Låter utmärkt! :vågen:
Jag ska till sjukgymnasten 8:30 vid Medborgarplatsen, så någonstans där i trakterna skulle passa mig bäst.
Vet inte hur tidigt vi kan komma iväg, men 10 kan vi iaf satsa på! På söder finns det väl lite bra parklekar? Har lite dålig koll men tar mig gärna dit och leker imorn (utan att ha frågat sambon för han sover :lol: )
Till tio lär vi också kunna komma, vi är fasligt trögstartade dock. Jag har också dålig koll på parklekar på söder, men Nytorget kanske, så kan man passa på att handla lite på goodstore som ligger om hörnet från parken :tumup:
Av tjoffsann
#9219996
Björklöv skrev:
tjoffsann skrev:
Miltonia skrev:Låter utmärkt! :vågen:
Jag ska till sjukgymnasten 8:30 vid Medborgarplatsen, så någonstans där i trakterna skulle passa mig bäst.
Vet inte hur tidigt vi kan komma iväg, men 10 kan vi iaf satsa på! På söder finns det väl lite bra parklekar? Har lite dålig koll men tar mig gärna dit och leker imorn (utan att ha frågat sambon för han sover :lol: )
Till tio lär vi också kunna komma, vi är fasligt trögstartade dock. Jag har också dålig koll på parklekar på söder, men Nytorget kanske, så kan man passa på att handla lite på goodstore som ligger om hörnet från parken :tumup:
Låter toppen :tumup: Ca 10 vid Nytorget då =) Hoppas du, Miltonia, kan då med, kom med annat förslag annars =)
Användarens profilbild
Av Björklöv
#9220018
tjoffsann skrev:Skrev i stockholmsträffs-tråden med ifall nån mer skulle vilja hänga på :tumup:
:tumup:
Användarens profilbild
Av Björklöv
#9220915
Miltonia skrev:Tack för igår, allihop! :)
Det var väldigt trevligt och lärorikt.
Tack själv!
Här finns en bildserie på ryggknytningen jag visade. Om du vill se film så finns det lite olika på youtube, sök på secured high back carry eller SHBC, flera av filmerna visar även hur man gör när man ska ta ned bebis också
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?