Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här kan du komma kontakt med andra SjalBärare som kan hjälpa dig!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av AfSio
#8967369
Jag hade velat testa någons bärsele i malmöpmrådet. Jag har tittat mest på beco butterfly. Men jag är öppen för andra också. Min knodd är en månad och jag är kort, 1,54. Så det får vara en sele som fungerar bra när man är så kort. Jag kollade en del på patapum också och gillade den. Men den bör man ju inte använda innan 5 månader. Synd!

Hoppas det finns någon som vill ställa upp!
Användarens profilbild
Av Bebile74
#8968589
Det enda selen jag har är en Boba 2g och den är för större barn. Om du inte kan hitta nån som har sele då rekomenderar jag Babyheaven som ligger i Lund hon kan hjälpa dig. Hon finns här inne också. Lycka till.
Användarens profilbild
Av AfSio
#8972965
Bebile74 skrev:Det enda selen jag har är en Boba 2g och den är för större barn. Om du inte kan hitta nån som har sele då rekomenderar jag Babyheaven som ligger i Lund hon kan hjälpa dig. Hon finns här inne också. Lycka till.
Tack för tipset. Tyvärr har hon bara ergon och den passar inte så bra för korta som mig.
Användarens profilbild
Av AfSio
#8972967
jeba skrev:Jag har en beco butterfly 2 men bor inte i Malmö. Men Lund är jag hyfsat ofta :tumup:
Vi kanske kan hitta nån dag? Jag kan i princip när som. Pm:a mig om du hade kunnat nån dag. Hade varit toppen om jag fick testa den!
Av lex
#8979005
Hej!

Är oxå intresserad av att prova bärselar i malmö. Fast jag vet inte om det funkar så bra nu, är i vecka 27 med en viss mage :wink: Men spanar ju som attan o kommer säkert ändå köpa innan knodd behagar dyka upp! Så vill ni fär ni gärna slänga iväg ett pm när ni bestämt tid :)

Jag har en skogsnässele jag kan ta med. Inte direkt ergonomisk, men kanske intressant i alla fall.

Jag är lite nyfiken på fler sjalar. Har en vävd på gång, men borde nog köpa en ny trikå. Väntar barn till januari o har tänkt bära första vintern i en Mamajacket. Oxå intresserad av tips på broddar.

:blomma:
Av ing0065
#8979210
lex skrev:Hej!

Är oxå intresserad av att prova bärselar i malmö. Fast jag vet inte om det funkar så bra nu, är i vecka 27 med en viss mage :wink: Men spanar ju som attan o kommer säkert ändå köpa innan knodd behagar dyka upp! Så vill ni fär ni gärna slänga iväg ett pm när ni bestämt tid :)

Jag har en skogsnässele jag kan ta med. Inte direkt ergonomisk, men kanske intressant i alla fall.

Jag är lite nyfiken på fler sjalar. Har en vävd på gång, men borde nog köpa en ny trikå. Väntar barn till januari o har tänkt bära första vintern i en Mamajacket. Oxå intresserad av tips på broddar.

:blomma:
Jag köpte en begagnad Suzes kinder här och den har jag fortfarande användning för iom att den har löstagbar fleecejacka under. Den använde jag som graviditetsjacka också. Broddar köpte jag billigast möjliga på Jula och de funkade bra, enkla att ta på och av och bra grepp. De var en nödvändighet eftersom jag gick med kryckor under hela hösten och vintern.

Här bor det en Ergo Sport och en Manduca om nån vill prova. Jag är 1,63, drar 44 i byxor och båda funkar bra på mig.
Av ing0065
#8980132
lex skrev:Oh, jag provar gärna! Kanske tom under helgen om du kan? Jag har hittat en manduca jag kanske köper under helgen annars :wink:
Tyvärr blir det ingen Malmö-tur i helgen! Så får du tag i en Manduca på annat håll, :tumup:! Min tanke är förövrigt att låta båda selarna bo kvar här lääänge till!
Av ing0065
#8981675
lex skrev:Slog till! Hittade en nästantill ny för 500:- :D inkl frakt! Så jag kunde inte låta bli. Håller nu tummarna :tumup:
Bara att gratulera! :vågen: :vågen: Hoppas att ni ska bli nöjda!
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?