Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här kan du komma kontakt med andra SjalBärare som kan hjälpa dig!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#8887141
Fick nyss ett samtal från en barnsköterska på Bohuspraktikens BVC i Bohus, Surte. Hon ville få nyblivna föräldrar att använda bärsjal mer, och de skulle beställa hem en trikåsjal för att visa i föräldragrupperna. Men hon har aldrig använt bärsjal själv, och hon skulle väldigt gärna vilja få kontakt med någon som skulle kunna tänka sig att visa henne ordentligt hur man gör, kanske också om någon har lust att hjälpa till och visa lite på föräldraträffar. Hon hade tidigare jobbat på ett annat BVC i Kungälv, där det tydligen var många som bar i bärsjal länge och hon tyckte det var jättetrevligt, så hon ville sprida det vidare där hon jobbar nu. Någon som skulle vilja hjälpa till?

Antingen kan ni ta kontakt med henne direkt på tel nr 031-979554, Kicki Hedrén heter hon. Det går att lämna meddelande på hennes telefonsvarare om hon inte är inne. Eller också kan ni höra av er till mig på info@babydesign.se eller 0709-954476 så vidarebefodrar jag kontakten till henne om det passar bättre.

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?