Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här kan du komma kontakt med andra SjalBärare som kan hjälpa dig!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#8979126
Jag provade aldrig sjal innan (mådde inte så bra i slutet av grav). Käpte en aldoria bambu trikå som är jättegosig men den töjer sig väldigt men vet andra som är nöjda med den. Sele var vi på eden baby i Mölndal och provade (trots mage), en beco gemini blev det som vi än så länge är nöjda med (har funkat att bära lilla pyttebebisen i jättebra).
Av lex
#8979144
Aldoria bambu har jag oxå tittat på men nog bestämt mig för att undvika av just det skälet.. Har en trikå från Granit sen första barnet som funkade jättebra, men är sugen på en ny med all sin tighthet kvar o då kanns ju inte en som töjjer sig mycket som ett alternativ :wink:

Sjysst att det går att prova med mage :)
#8979203
WBSen! Jag bar iofs inte J i den när han var pyttepyttis, men jag använde den för en månad sen och då vägde han å andra sidan < 9 kg.

Aldorian räckte inte så länge här, men då har jag barn som dubblat vikten på mindre än tre månader...
#8980141
lex skrev:Så var det med min första oxå! Minns att det blev freakshow på babyaffären när hon var 6 veckor o vägde 6 kg :D
Titta då på en WBS, jag har varit jättenöjd med min! Mjuk och gosig till en nyfödd, och samtidigt stabil att kunna bära med länge...
#8980227
ing0065 skrev:
lex skrev:Så var det med min första oxå! Minns att det blev freakshow på babyaffären när hon var 6 veckor o vägde 6 kg :D
Titta då på en WBS, jag har varit jättenöjd med min! Mjuk och gosig till en nyfödd, och samtidigt stabil att kunna bära med länge...

jag röstar också på en WBS den känns nånting mellan trikå och vävdsjal :tumup:
#8980508
Bebile74 skrev:
Cillan skrev:Jag som inte kan alla förkortningar än, vad är WBS?
Wrapsody Bali Stretch :D
Tack :D
Fast för mig låter det som en trikå. Är det inte det?
#8980529
Cillan skrev:
Bebile74 skrev:
Cillan skrev:Jag som inte kan alla förkortningar än, vad är WBS?
Wrapsody Bali Stretch :D
Tack :D
Fast för mig låter det som en trikå. Är det inte det?
Det är en trikå sjal men väldigt stadigt. Jag äger en om du vill känna/prova.

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?