Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här kan du komma kontakt med andra SjalBärare som kan hjälpa dig!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ketronya
#8810591
Vi funderar på att införskaffa en sele men skulle gärna vilja prova lite först. Det lutar mest åt manduca, har för mig att den passar lite större personer bättre? Men skulle nog vilja prova båda. Någon i eller i närheten av Lund som vill visa? :D

Bebisen som ska bäras är två månader och väger ca 5,5 kg, kanske behövs det spädbarnsinsats då, men det vet ni bättre än jag. ;)
Användarens profilbild
Av Pyrets mamma
#8812283
Jag har en Manduca och i den sitter spädbarnsinsatsen fast. Du får gärna prova den. Jag bor i Skurup men kan gärna ta tåget till Lund någon dag och gå på sjalträff. :) Kanske har du någon vävd sjal som jag kan prova - tänkte skaffa någon till.

När du provar Manducan så är det bara att känna efter vad som känns bäst - med eller utan bebisinsats. Min bebis är två månader och hon sitter i insatsen.
Användarens profilbild
Av Ketronya
#8813195
Nu har jag redan fått napp på en Manduca, men jag har faktiskt en vävd sjal du kan få prova, dock har jag aldrig använt den så jag kan inte visa hur man knyter, men om vi ses några stycken så finns det säkert någon annan som kan! :D
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?