Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här kan du komma kontakt med andra SjalBärare som kan hjälpa dig!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av krakri
#8705279
Hej!
Vår son är 6 veckor gammal och växer så det knakar. Han är nästan upp i 6kg och det börjar bli tungt att bära honom runt i famnen. (Och att bli buren och vara med är ju det roligaste som finns tycker han.. :wink: )

Vi vill gärna köpa en bärsele men känner oss rätt vilsna i denna djungel av bärselar/sjalar/blandningar. Både min man och jag är rätt långa (1,95m resp. 1,78m) och vi kommer båda använda selen. Vi har kikat på Manducas modell och den verkar rätt bra iaf när man läser om den på nätet. Vi vill dock gärna testa den (och eventuella andra selar) innan vi köper en.

Därför undrar vi om det finns återförsäljare i Uppsala där man kan testa selen? Eller kan någon av er hjälpa oss?

Tusen tack på förhand!
Av Enid
#8705322
Jag har ingen manduka men en Patapum baby som du gärna får prova :D . Här finns också ett gäng sjalar och självklart knythjälp! :wink:
Av krakri
#8706362
Hej!
Tack för ditt supersnabba svar! :)

Patapum är för lite äldre barn, eller? Då är det ju inget riktigt alternativ än. Däremot skulle jag gärna testa dina sjalar. Det har alltid verkat så krångligt med knytandet men kanske är det inte så svårt. Och här finns ju riktigt duktiga experter! :)
Av Becci
#8724688
Du får gärna låna en Manduca här i några dagar och testa en Mai Tai om du vill! Vi har tre vävda sjalar också som du kan prova, jag kan hjälpa dig att knyta. Det är inte svårt när man övar lite!
Av krakri
#8728320
Becci skrev:Du får gärna låna en Manduca här i några dagar och testa en Mai Tai om du vill! Vi har tre vävda sjalar också som du kan prova, jag kan hjälpa dig att knyta. Det är inte svårt när man övar lite!
Hej! Vi har köpt en Manduca och även en Mei Tai och det fungerar bra. Jag beställde på nätet och då kunde man ju skicka tillbaka ifall den inte skulle passa min man. :D

Jag skulle vilja jättegärna testa sjalarna och får knythjälp så tack för erbjudandet! Jag bjuder gärna på fika i gengäld. Vi kan ju höras via PM. :)
Av krakri
#8728324
Becci skrev:Du får gärna låna en Manduca här i några dagar och testa en Mai Tai om du vill! Vi har tre vävda sjalar också som du kan prova, jag kan hjälpa dig att knyta. Det är inte svårt när man övar lite!
Hej! Vi har köpt en Manduca och även en Mei Tai och det fungerar bra. Jag beställde på nätet och då kunde man ju skicka tillbaka ifall den inte skulle passa min man. :D

Jag skulle vilja jättegärna testa sjalarna och får knythjälp så tack för erbjudandet! Jag bjuder gärna på fika i gengäld. Vi kan ju höras via PM. :) :heart:

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?