Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här kan du komma kontakt med andra SjalBärare som kan hjälpa dig!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av holmis
#8674019
Hej,
jag är tidigt ute, vi ska inte få barn förrän i juni men jag har börjat fundera mycket på det här med sjal då min lillasyster som fick barn i september älskar sin sjal och bär sin lilla flicka i den ofta. De har en Babylonia tricot-slen och är väldigt nöjda, är det något du rekommenderar? Vet du var man kan få tag i sjalar i Linköping? Svårt att veta hur mycket pengar man ska lägga ut på en sjal när man inte vet ifall ens bebis kommer att tycka om att bli buren i den. Ska efterlysa sjalar bland mina kompisar som fått barn så man kanske kan låna en men jag är osäker på om någon av dem har använt sjal.

Hör gärna av dig!!
Mvh Maria
Av surftrollet
#8674523
Det kan finnas trikåsjalar i babybutiker. I juni får man tänka på att det kan vara varmt, så då kan det vara bra att ha en tunn sjal. Sino tror jag är tunnast, i övrigt har jag inte jättebra koll på utbudet av trikåsjalar.

Jag tänkte likadant om barnvagnar och fick en begagnad sådan till första barnet, och den blev inte använd. ;) Alltså, man vet ju inte i förväg om man kommer få ett barn som accepterar att ligga i en vagn, lika lite som man vet om bebisen kommer vilja bäras mycket. Det mesta sånt kan lösa sig i efterhand.

Kom på sjalträffar när du har tid och lust, vi visar gärna!
Av T0va
#8687442
Hakar på, någon som vet ifall det finns någon butik i närheten av Linköping/Norrköping som har bärselear, är ute efter en till sonen på 1.5år, köpte en begagnad Patapum Toddler på chans men den sitter inte bra alls på mig. Funderar på ergo eller beco istället men vill gärna testa, är lite sugen på ergo preformance om den känns bra, har testat orginal lite snabbt och där kändes det inte som jag bar sonen, den satt bra men fanns inte i någon snygg färg. Vågra inte köpa utan att ha testat nu ordentligt.

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?