Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här kan du komma kontakt med andra SjalBärare som kan hjälpa dig!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Lolina
#8466209
Hej

Jag har en liten 3 månaders tös på 5,25kg som jag gärna skulle vilja sjala. Har sytt en egen vävd som funkat sisådär, den är rätt stel och väldigt varm och tät. Har egentligen aldrig ens klämt o känt på en "riktig" sjal. Har tittat runt massor på nätet efter en ny och jag fastnade för en Ellevill Jade Spring. ingen aning om hur den känns eller så ännu(köpt begagnat härifrån), borde få hem den på måndag, men det var fin varje fall :)

Jag skulle vilja få lite hjälp med att lära mig knyta ordentligt. Tror mig kunna få till en ok knytning på magen, men ryggen funkar inte. Varje fall inte med den egensydda jag provat med, som är både lång, bred och "stel" i tyget. Finns det nån vänlig själ som skulle kunna hjälpa mig? Skulle även vilja ha lite tips på hur man underlättar för att sjala oftare. Hitintills så har vi bara sjalat några enstaka gånger, mest eftersom jag tyckt det varit bökigt med knytning o att ta i och ur bebis.

Sen undrar jag även om det är någon annan i Umeå-trakten som EC-ar och som skulle vilja utbyta tips och råd? Vi började med tygisar då dottern blev röd i rumpan och då föll det sig naturligt att samtidigt börja potta.

Så om det finns nån vänlig själ i Umeå som skulle kunna hjälpa till och visa mig hur det funkar, så skulle jag vara väldigt tacksam.

mvh linda
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?