Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här kan du komma kontakt med andra SjalBärare som kan hjälpa dig!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av LillaGrodan
#8447272
Hej hej!

Finns det någon vänlig själ i Göteborg som har en Oh Snap som jag skulle få prova :-). Jag är liten på alla håll och kanter så troligtvis passar den inte mig (enligt hörsägen), men skulle gärna vilja testa i alla fall för att vara säker.
Av LillaGrodan
#8460665
Nu har jag provat :-)
Användarens profilbild
Av LiselotteM
#8713965
Hur funkade den, om man får fråga? Är själv rätt liten och kort och skulle vilja skaffa en skön sele där barnet kommer högt upp när man bär på ryggen.
Av LillaGrodan
#8751415
LiselotteM skrev:Hur funkade den, om man får fråga? Är själv rätt liten och kort och skulle vilja skaffa en skön sele där barnet kommer högt upp när man bär på ryggen.
Den funkar jättebra, tycker jag. Bär mycket, dagligen. Både min stora och min lilla gillar den och de kommer upp högt. Avlastar väldigt fint. Precis inledningsvis tyckte jag att den var lite "klumpig" i jämförelse med boban jag hade tidigare eftersom den är lite styvare och har rejälare höftbälte etc., men det fungerar väldigt bra med större barn. I boban kom de också rejält högt men panelen är ju mycket mindre på alla håll och kanter så kändes lite liten när de blev större. Dessutom avlastar oh snap galet mycket bättre. Jättenöjd. Det enda jag saknar lite är ett huvudstöd. Det kan ju hända att de somnar även när de är stora :-).

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?