Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här kan du komma kontakt med andra SjalBärare som kan hjälpa dig!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Erindriel
#173420
Hej!

Finns det någon bärsjalsambassadör i Värmland? Vi bor i Arvika och kan också lätt ta oss till Karlstad. Behöver verkligen få prova och testa Patapum Toddler och Ergo NG - kan verkligen inte veta vilken vi ska köpa annars!

Mvh

/Erindriel
Användarens profilbild
Av Anso
#173425
Du kan väl komma till Karlstad på sjalbarnsträff? Det verkar som att det blir till veckan, närmare bestämt fredag den 31/3 i Forshaga.
Jag har en Ergo hemma och det finns "vanlig"Patapum i Karlstad också men Toddlern som fanns i Forshaga har Skogskajsa precis sålt men vi kan säkert hjälpa dig ändå.

Läs mer om träffen här:
http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewt ... highlight=
Av Erindriel
#173438
Tyvärr kan vi inte komma då - vi är iofs i Karlstad den fredagen, men har mkt att göra bl.a. ska vi kolla på vår nya lägenhet (vi blir Karlstadbor i sommar! *s*) och skulle kunnat träffa någon i K-stad på eftermiddagen, men att åka till Forshaga hinner vi inte med tyvärr....:(
Det hade ju annars varit perfekt och jätteskoj!

Finns det någon sjalambassadör (eller annan) i Karlstad som kan träffa oss en annan gång kanske?

Tack för ditt snabba svar! :)
Användarens profilbild
Av Anso
#173775
Erindriel skrev:Tyvärr kan vi inte komma då - vi är iofs i Karlstad den fredagen, men har mkt att göra bl.a. ska vi kolla på vår nya lägenhet (vi blir Karlstadbor i sommar! *s*) och skulle kunnat träffa någon i K-stad på eftermiddagen, men att åka till Forshaga hinner vi inte med tyvärr....:(
Det hade ju annars varit perfekt och jätteskoj!

Finns det någon sjalambassadör (eller annan) i Karlstad som kan träffa oss en annan gång kanske?

Tack för ditt snabba svar! :)
Du har pm!
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
#177720
Erindriel skrev:Hej!

Finns det någon bärsjalsambassadör i Värmland? Vi bor i Arvika och kan också lätt ta oss till Karlstad. Behöver verkligen få prova och testa Patapum Toddler och Ergo NG - kan verkligen inte veta vilken vi ska köpa annars!

Mvh

/Erindriel
Är du sjalare? Vet en tjej i Arvika som har sjal men inte kan knyta.
Jag tänkte att om du kan så kanske du skulle vilja visa henne?
Av Nathalie
#203241
Sent, men ändå! Har du sett att det är sjalträff i Karlstad imorgon 29:e på Rud! Kolla under bärsjalsträffar! Maila Anso om PM för vägbeskrivning om du är intresserad.. Hon kikar på sin mail rätt ofta om jag inte har tagit fel. Välkommen!
Av Nathalie
#221985
Tips!
Sjalträff i Mariebergsskogen i Karlstad på lördag kl.10.00. kolla underbärsjalsträffar.

After choosing the basic features, I moved on to t[…]

Jag har själv börjat beställa organ[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?