Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här kan du komma kontakt med andra SjalBärare som kan hjälpa dig!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Zircona
#8192000
Det har blivit dags för oss att skaffa sele men vi vet inte alls vilken som passar oss.

Min man är lång och smal och jag är kort och kurvig (dessutom svankryggad). Lilla E är 4 mån och bärs mer än hon åker vagn. Vill ha en sele som funkar riktigt bra för ryggbärning, avlastar bra, har "huvudstöd" och är lätt att använda.

Om du/ni har en eller fler selar som kan tänkas passa oss som vi kan få prova blir vi väldigt glada :mrgreen:
Användarens profilbild
Av June
#8202757
Måste det vara i Malmö? Jag finns i Lund och har både Manduca och Boba.
Användarens profilbild
Av Zircona
#8202835
June skrev:Måste det vara i Malmö? Jag finns i Lund och har både Manduca och Boba.
Eftersom vi inte har bil och jag ogärna åker regionbuss med lilla E så är Lund lite si sådär för oss men svärföräldrarna bor i Lund så vi är där ibland. PMar i så fall gärna dig så kanske det går att anordna nåt :D
Användarens profilbild
Av June
#8202855
Zircona skrev:
June skrev:Måste det vara i Malmö? Jag finns i Lund och har både Manduca och Boba.
Eftersom vi inte har bil och jag ogärna åker regionbuss med lilla E så är Lund lite si sådär för oss men svärföräldrarna bor i Lund så vi är där ibland. PMar i så fall gärna dig så kanske det går att anordna nåt :D
ok
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?