Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här kan du komma kontakt med andra SjalBärare som kan hjälpa dig!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#8086242
Några brittiska onlinebutiker har så kallade agentprogram där man kan sälja bärdon face-to-face, genom slingparties mm. Är det något som finns i Sverige eller vad tycker ni om ideén? Vet inte riktigt om det passade här, men vet inte annars var jag skulle placera det.
#8091079
Jag har tyvärr inte hört om något sådant, men många säljer produkter på sk homeparties, ofta skönhetsrelaterat. Jag driver flera webbutiker och tillverkar/importerar själv - har haft många som har frågat mig om att få låna produkter till homeparties och det har inte funkat eftersom de inte vill ligga ute med pengar själva och jag har haft dålig erfarenhet då varor kommit tillbaka till mig i dåligt skick eller har saknats. Själv känner jag att jag skulle få svårt att sälja produkter till folk som jag känner även om jag inte känner dem så väl för att det skulle kännas jobbigt och påträngande och snålt just för att jag känner dem. Jag säljer bara på nätet till de som söker efter varor som själva handlar hos mig genom googleannonsering. Jag skulle alltså inte göra det.

Men iofs är bärsjalar en sådan produkt som kan vara viktigt att prova så det kan funka om man sätter upp annonser och kunder kommer till en.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?