Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här kan du komma kontakt med andra SjalBärare som kan hjälpa dig!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Tazan
#8010582
Hejsan,
Finns det någon som skulle vilja hjälpa mig?
Jag bär min lilla tjej på 10 månader i en ErgoSport och älskar den. Vi provade även på trikåsjal (Tricot-Slen)när hon var lite yngre. För ett tag sedan försökte jag att få upp henne på ryggen i trikåsjalen (enligt deras instruktioner). Hon gick fullständigt i panik - vilket jag förstår eftersom jag var osäker och skulle läsa instruktionen samtidigt och sjalen svajade (vet att trikå inte är optimalt för ryggbärande).

Jag skulle så gärna vilja prova att bära i en vävd sjal och gärna på ryggen i en sådan också. Vet bara inte vad jag ska tänka på när jag köper en och har ingen aning om hur jag ska knyta den. Ännu mindre hur jag ska knyta för att bära Liten på ryggen :( .

Vi bor i Vellinge men jag flyttar gärna på mig om någon vill hjälpa mig.

Eva
Användarens profilbild
Av Elflin
#8015198
Jag ska försöka komma på nästa sjalträff i Lund, är inte jättebra på att knyta på ryggen men vi är många där som gärna hjälper till och visar! Jag har nog en sjal liggande som du kan få låna och prova med hemma sen, om du vill...
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?