Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här kan du komma kontakt med andra SjalBärare som kan hjälpa dig!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Nisse
#7945753
Är sugen på att köpa en hoppediz nu till sommaren, men jag skulle gärna vilja prova en först.
Jag har inte sett någon sådan på nån av bebisbutikerna i varken stan eller birsta så jag funderar på att beställa en.
Finns det någon i sundsvall som äger en hoppediz som man kan få prova?
F.ö är jag inte van att bära i vävd sjal öht så det skulle vara kul att få lite knyttips också :D .
Användarens profilbild
Av mari_tres
#7957290
Jag vet att det finns två i typ Matfors som har en Hoppidez! Ska PM:a dem. Själv har jag en supertunn hoppidez om det är den du är sugen på. Plus en massa andra sjalar :tumup:
Av Nisse
#7957909
Jo nåt tunnt och svalt till sommaren skulle vara fint :).

Egentligen är jag sugen på att prova alla möjliga långsjalar.
Har bara burit i kortsjal, ringsjal och MT hittills. Och selen då förstås.
Allt är egentligen av intresse :D .
Användarens profilbild
Av mari_tres
#7958511
Nisse skrev:Jo nåt tunnt och svalt till sommaren skulle vara fint :).

Egentligen är jag sugen på att prova alla möjliga långsjalar.
Har bara burit i kortsjal, ringsjal och MT hittills. Och selen då förstås.
Allt är egentligen av intresse :D .
Då har du kommit rätt :lol: Vi i Sundsvall håller till i en egen tråd, du är välkommen dit om du vill!
http://sjalbarn.se/forum/viewtopic.php? ... &sk=t&sd=a

Jag jobbar hela sommaren, men kan nog hitta en lucka om du vill prova sjalar :tumup: Jag bor i Nolby.
Av puh
#7958717
:hello: jag har två Hoppar :tumup: En som jag älskar :heart: och en som jag inte gillar alls :roll: Du får gärna testa dem! Fast den mysiga har jag ju utlånad just nu :hmm: Fast den är inte långt borta!

Det är en mkt bra idé att åka förbi Mari_tres - hon har mycket (!!!) att visa och kan leda dig rätt angående knytningen mkt bra! :mrgreen:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?