Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här kan du komma kontakt med andra SjalBärare som kan hjälpa dig!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#7669245
Hej, är ny här, med första barnet och en st sjal. Skulle bli glad om någon duktig ville visa mig lite mer. Även om jag nog själv kan klura på det, så skulle det kännas bra med lite hjälp. Någon som har tid och lust? Tack snälla på förhand i så fall. Hälsning Lisa.
#7671494
NorpansMor skrev:
Tootz skrev:välkommen hit förresten :)

Tack snälla, tar gärna emot din hjälp, jag är ju ledig med den lilla så jag kan närsom. Vill testa och se om inte jag också kan bli sjalberoende :wink: .
Jag trodde aldrig jag skulle bli det men... :oops: Svårt att inte bli beroende :tumup:

Har du en trikåsjal eller vävd?
#7679556
Jag trodde aldrig jag skulle bli det men... :oops: Svårt att inte bli beroende :tumup:

Har du en trikåsjal eller vävd?[/quote]



Jag har en trikåsjal, en Minimundus. Jag testar då och då här hemma, men undrar ju lite om jag gör rätt eller ej: "sitter hon rätt, är det för varmt, kan hon andas, är ryggen i rätt position nu (hennes), osv.

Jag tycker iafall om det, och även hon för hon brukar titta sig storögt omkring tills hon somnar.
#7680365
Dorotea skrev:Hejhej och välkommen till sjalbarn! :D
Ibland är vi några som träffas i Göteborg, du kanske skulle hänga med på en träff? Kolla på "Bärsjalsträffar" om det är något på G. Jag är lite sugen på att komma in till stora stan någon dag. I morgon tänkte jag gå på ikea (bäckebol), vi kan träffas där om du har tid och lust! ;)

Hur gammal är din bebis?

Hon är precis en månad nu. Wow, IKEA, känns lite läskigt att åka dit "redan", men visst vad kan hända egentligen, är bara jag somär ny och förvirrad på detta med att vara mamma så jag får väl ta mig i kragen ocg våga helt enkelt.

En sådan där träff låter också bra, är med på det me´! :)
#7682102
Äsch, stanna hemma du i lugn och ro med din nyföding, IKEA är big time överkurs när de är så små ;) Vi får dra ihop en trevlig träff med lite fler sjalfolk! :D[/quote]


Nä, IKEA känns somlite overkill ännu, dumt att dra ut henne i julshopinghysterin parad me grissjukan dessutom. Men om det gick att få till en träff innan jul så skulle det vara super, någon som vil kan orkar dra ihop något sådant?

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?