Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här kan du komma kontakt med andra SjalBärare som kan hjälpa dig!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av akm
#7570487
Det var lite halt på träbron där jag gick i morse. Jag funderar på hur det ska funka att gå omkring med bärsjal när det blir is och snö. Jag vill inte halka och störtlanda på magen. Har någon något råd att ge mig?
Användarens profilbild
Av Keke
#7570515
broddar brukar sjalförsäljarna sälja.

Vet att http://www.babyheaven.se har :tumup: De har jag och de är toppen :D
Användarens profilbild
Av mari_tres
#7570518
Broddar! :tumup: Kika under bärsjalstillbehör, där har det avhandlats tidigare har jag för mig :D
Användarens profilbild
Av Elflin
#7571298
Jag har bara ramlat i en trappa inomhus så det gills nog inte, men jag hade Lilla L på ryggen i en MT. Jag slog mig en del men inte hon...
Användarens profilbild
Av Suskiv
#7571487
akm skrev:Är det någon här som har ramlat med bärsjal någon gång? Hur gick det?
Ja två gånger.
Första gången snubblade jag på ett uppstickande brunnslock och föll framåt, hade Torkel på magen. Jag gjorde illa händer och knä, han blev mest rädd.

Andra gången halkade jag i en backe (dumt nog ute utan broddar) och satte mig på rumpan. Hade Vidar på magen och han vaknade inte ens.
Användarens profilbild
Av diddeldi
#7572193
jag har ramlat, men det var på grus och inte is/snö. jag skyddade instinktivt barnet med min kropp, han var helt oskadd efter fallet men mina händer, knän och byxor var trasiga.
Användarens profilbild
Av zero.sara
#7604613
Har ramlat med barn på ryggen (och häst i handen) vred mig på sidan så att barnet inte kom till skada, inte jag heller för det var rätt mycket snö :lol: Hästen tittade undrande på mig varför jag låg på marken och barnet skrattade :roll:
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?