Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här kan du komma kontakt med andra SjalBärare som kan hjälpa dig!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av nakum
#7353746
Har precis kommit underfund med att Thor är lite för tung för att bära i Sinon då jag får lite ont i skuldrorna. Köpte en BB-Slen green paprika bara för att jag är så sanslöst förtjust i hur den ser ut :love: men upptäcker att jag inte alls kommer överrens med den! Jag har samma problem med den som jag hade med Moby wrapen, den är alldeles för bred och lite för tjock för min smak. Tack och lov gillar maken den, så den stannar nog, så jag kan beundra den iallafall. :mrgreen:

Nu till saken, finns det någon i Stockholm som kan tänka sig att visa några alternativ? Har kikat lite på Bali Breeze och gauze, men vet inget om bredden eller så på dem heller. Ser gärna allt som rekommenderas, men då jag är varm av mig gärna svala sjalar.
Någon som vill? :help:
Användarens profilbild
Av Mamin
#7353788
Vart bor du? Jag har två st Rebozo varav den ena är oanvänd, inte ens förstatvättad :oops: , slutade bära H i samma veva som jag köpte den.
Användarens profilbild
Av nakum
#7353875
I Skarpnäck, så Farsta är ju himla nära! Jag klämmer gärna lite på en rebozo, har dock svårt för syntet, men det verkar så olika om dom känns syntetiska eller inte. Hur tycker du att dina är?
Användarens profilbild
Av Mamin
#7353892
nakum skrev:I Skarpnäck, så Farsta är ju himla nära! Jag klämmer gärna lite på en rebozo, har dock svårt för syntet, men det verkar så olika om dom känns syntetiska eller inte. Hur tycker du att dina är?
Jag har en Lakrits och en Orange och min lakrits älskar jag, därför kan jag inte sälja den fast jag inte bär längre. Vet att en del tycker dom är syntetiska men jag gillar dom fast det verkar vara himla olika på Rebozona..
Användarens profilbild
Av jelt
#7353908
Har en Girasol och en Ringo, även en Butterfly om du är nyfiken på sele. Bor i Högdalen. Hoppas även på att kunna köpa en Zara snart :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Lindiwe
#7354286
Jag har en gås som du gärna får klämma på (och en dolcino, en zara, en easy care och några selar...) :) Jag bor dock i Bromma, så det är ju inte så nära dig.
Användarens profilbild
Av jelt
#7354874
Klämma på en Zara :roll: Lånar tråden :wink:
Får man hoppa på erbjudande om att klämma på Zaran, det finns ju bil :lol:
Användarens profilbild
Av Lindiwe
#7355503
jelt skrev:Klämma på en Zara :roll: Lånar tråden :wink:
Får man hoppa på erbjudande om att klämma på Zaran, det finns ju bil :lol:
Det går bra, vi kanske kan stämma möte någonstans så att ni får klämma på flera sjalar samtidigt?!
Användarens profilbild
Av nakum
#7355562
Lindiwe skrev:
jelt skrev:Klämma på en Zara :roll: Lånar tråden :wink:
Får man hoppa på erbjudande om att klämma på Zaran, det finns ju bil :lol:
Det går bra, vi kanske kan stämma möte någonstans så att ni får klämma på flera sjalar samtidigt?!
Låter ju jättetoppen! Har annars inget problem med att åka till Bromma om det skulle vara så. :D Är också nyfiken på Zaran, läste tråden om att det nog var den vävda sjalen som var mest likt Sinon, som jag älskar. :heart:
Användarens profilbild
Av Lindiwe
#7355612
nakum skrev:
Lindiwe skrev:
jelt skrev:Klämma på en Zara :roll: Lånar tråden :wink:
Får man hoppa på erbjudande om att klämma på Zaran, det finns ju bil :lol:
Det går bra, vi kanske kan stämma möte någonstans så att ni får klämma på flera sjalar samtidigt?!
Låter ju jättetoppen! Har annars inget problem med att åka till Bromma om det skulle vara så. :D Är också nyfiken på Zaran, läste tråden om att det nog var den vävda sjalen som var mest likt Sinon, som jag älskar. :heart:
Jag har inte provat sinon, men jag vet att zaran är en av mina favoritsjalar :)
Användarens profilbild
Av vovvemor
#7355638
Klämma på en Zara lät trevligt... :wink:

Jag har ett par gåsar och ett par easycare om någon vill känna och prova, bor dock alldeles fel för de flesta.*s*
Användarens profilbild
Av nakum
#7357942
Jag kan tänka mig att åka lite vart som bara det går kommunaltrafik dit. Någon som har en idé om vart man skulle kunna ses? Folk får gärna komma hit, dock har vi katt ifall någon är allergisk. Men jag kan som sagt tänka mig att åka, så om någon annan har svårare att ta sig iväg är det kanske bättre. :)
Användarens profilbild
Av Lojse
#7531270
tjo, jag sparkar liv här igen..

jag undrar blev det någon träff, kan sthlm´s sjalarna tänka sig en till isf?

vore jätte kul att få se olika sjalar och deras olika funktioner irl!
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?