Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här kan du komma kontakt med andra SjalBärare som kan hjälpa dig!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av MammaTess
#7073179
Bebek är ny här inne och jag har lovat att hjälpa henne...någon som bor i eller i närheten av Köping?
Senast redigerad av MammaTess den mån jan 19, 2009 12:04, redigerad totalt 1 gånger.
#7073258
MammaTess skrev:Bebek är ny här inne och jag har lovat att hjälpa henne...någon som bor i eller i närheten av Köping?
Tror det finns, har namnet på fingerspetsen men :gaah: Ändra rubriken och skriv Köping där?
#7073576
allamalla skrev:Jag bor i Västerås som inte ligger långt ifrån Köping. Men jag är inte jättehaj på sjalar och just nu är det bara en ringsjal och en ergo som bor hos oss. Vad är det som behövs hjälp med?
Hon vill ha hjälp med att prova olika sjalar/selar...är helt nybörjare men grymt sugen på att använda sjal!
#7073935
MammaTess skrev:
allamalla skrev:Jag bor i Västerås som inte ligger långt ifrån Köping. Men jag är inte jättehaj på sjalar och just nu är det bara en ringsjal och en ergo som bor hos oss. Vad är det som behövs hjälp med?
Hon vill ha hjälp med att prova olika sjalar/selar...är helt nybörjare men grymt sugen på att använda sjal!
Ok, jag kan stå till tjänst med att visa Ergo o ringsjal isf.
Användarens profilbild
Av Snurrfian
#7081408
Jag bor strax utanför Västerås och har väl några sjalar kvar, och en del kommer jag nog ihåg hur det var att bära småbarn! :D Men annars finns ju även Ingrid i Västerås, där är det ju proffshjälp! :mrgreen:
Användarens profilbild
Av McMorrigan
#7771451
Fast nu såg jag att det var en gaaaaaammal efterlysning! :siishah: :whut: :shock: :roll:
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?