Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här kan du komma kontakt med andra SjalBärare som kan hjälpa dig!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av ysla
#1578659
Hej!

Finns det någon som visar sjalar i Göteborg? Jag är fr a intresserad av att pröva några olika ekologiska vävda långsjalar.
Användarens profilbild
Av Sintra
#1613480
Och jag är intresserad av samma sak!
:vågen:


/ M
Användarens profilbild
Av Sintra
#1614555
Vickla skrev:Jag med! :hello: Skulle gärna vilka prova en EcoWrap!
Just, den är jag ju sugen på. Den gröna. Å vad fin!
:D
Användarens profilbild
Av Scharlott
#1615099
Sintra skrev:
Vickla skrev:Jag med! :hello: Skulle gärna vilka prova en EcoWrap!
Just, den är jag ju sugen på. Den gröna. Å vad fin!
:D
Hoppas det går bra att svara här även fast man är bärsjalsförsäljare och därför kanske anses som partisk...
Jag har en grön ecowrap i den privata bärsjalsgarderoben som ni gärna får prova 8)

ysla skrev:Hej!

Finns det någon som visar sjalar i Göteborg? Jag är fr a intresserad av att pröva några olika ekologiska vävda långsjalar.
Jag gissar att vi är några "sjalbarnare" i Gbg med omnejd som kan samla ihop lite olika ekologiska bärsjalar för en sjalträff med ekotema :D
Användarens profilbild
Av vimla
#1616395
Scharlott skrev:Jag har en grön ecowrap i den privata bärsjalsgarderoben som ni gärna får prova 8)


Jag gissar att vi är några "sjalbarnare" i Gbg med omnejd som kan samla ihop lite olika ekologiska bärsjalar för en sjalträff med ekotema :D
Jaa! :tackar:
Av maria p
#1616521
...och jag vill prova en beco butterfly (helst tvåan) och lära mig knyta bra (övar genom att knyta in gravidmagen nu)!

Men magen är i vägen just nu så jag kanske väntar till nästa träff...
Användarens profilbild
Av Sintra
#1617078
Hörde om nån eko barnaffär på Älvsborgsgatan i Majorna, nyöppnad, som visst ska ha sjalar.... Nån som känner till den?
Användarens profilbild
Av korell
#1617095
Du måste mena Titta!
De säljer manduca selen och minimundus trikåsjal. Mitt minne kan svika mig, men jag är nästan säker på att de inte sålde ngn vävd sjal.
Användarens profilbild
Av O
#1617108
korell skrev:Du måste mena Titta!
De säljer manduca selen och minimundus trikåsjal. Mitt minne kan svika mig, men jag är nästan säker på att de inte sålde ngn vävd sjal.
Nej en Meitai såg jag också där, men inga vävda sjalar tyvärr. Fin affär annars!
Användarens profilbild
Av vimla
#1621059
Scharlott skrev:Jag gissar att vi är några "sjalbarnare" i Gbg med omnejd som kan samla ihop lite olika ekologiska bärsjalar för en sjalträff med ekotema :D
Puff puff! :D
Användarens profilbild
Av Scharlott
#1621153
Vickla skrev:
Scharlott skrev:Jag gissar att vi är några "sjalbarnare" i Gbg med omnejd som kan samla ihop lite olika ekologiska bärsjalar för en sjalträff med ekotema :D
Puff puff! :D
Gärna 8) Med reservation för att jag är begränsad till helgträffar pga mitt jobb på skolan :wink: Vi kan ju starta en sjalträffstråd och se hur många som är intresserade :D
Användarens profilbild
Av vimla
#1621180
Scharlott skrev:Vi kan ju starta en sjalträffstråd och se hur många som är intresserade :D
Nu finns det en under Bärsjalsträffar - hoppas det är ok ysla att jag kapade din tråd lite! :rodna:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?