Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här kan du komma kontakt med andra SjalBärare som kan hjälpa dig!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#1553897
Jag är en mamma på 44 år och med sonen på 7 veckor. Vi har införskaffat en Manduca sele och en sino trikåsjal. Selen har jag gått med men kan inte gå så långt pga min foglossning som ff inte är bra. Tycker heller inte jag får till axelremmarna så dom ligger bra. Sjalen får jag hem på onsdag och jag skulle vilja ha lite hjälp på traven för att slippa bli genom svettig och för mycket tålamodsprovad. Jag har sett här att det finns medlemmar i mina områden men frågan är om ni har lust och tid. Jag bor i Annelöv. Hoppas på napp här:)
Användarens profilbild
Av jag71
#1554075
får du inte napp på någon som bor närmre så kan jag kanske titta förbi den 18de då jag ska till Landskrona i allafall.
Användarens profilbild
Av ms_chili
#1554707
Jag bor nästgårds ju! Asmundtorp!!! :lol:
Användarens profilbild
Av CosyTess
#1555946
Å jag hjälper gärna till oxå!

Är kompis med ms_chili så vill du ha dubbel-hjälp går det att fixa!
Användarens profilbild
Av ms_chili
#1556342
Skulle bara berätta att imorgon (onsdag) börjar Öppet hus (öppna förskolan) på församlingshemmet i A-torp.
Mellan 10-12 är det.

Kan du komma dit då?
Jag tänkte gå dit... Det brukar vara lite folk där tyvärr så dom har dragit ner det till en dag numera :x
Av ¨MieMilo
#1556471
Ja jag kan komma till öppna förskolan i Asmundtorp, frågar min mor var det ligger för hon har jobbat på dagis i A-torp i många år och hon bör veta var det ligger. CosyTess, du kan ju också komma dit om du är uttråkad :) . Jag tycker det är kul att träffa lite vuxna för jag känner ingen som går hemma än.
Vi ses imorgon då, kul. Jag har förresten fått min sjal idag så det kan inte bli bättre!
Användarens profilbild
Av CosyTess
#1556596
Kommer inte dit tyvärr, får besök av an som vill testa min Manduca i morgon.
Så jag får snällt hålla mig hemma!

En annan gång gärna!
Av ¨MieMilo
#1559752
Jag vill bara tacka dej Ms_Chili för hjälpen jag fick. Det kändes helt sanslöst skönt att bära i sjal! Jag har provat att knyta om och Milo fick en sovstund på 2 timmar hos mej, myysigt!
har bara stött på ett problem ikväll och det är att han börjar bli förkyld och har hostat idag, sitter i hans luftrör. Det blev nog lite för jobbigt ikväll för honom med andningen. Jag har koll på att dom kan låta stånkande men detta var mer irritation i luftvägarna och det blev bättre när jag tog ur honom. Vi får nog undvika bära när han har det som jobbigast. Trist med förkylning på så små barn men det går ju inte att förhindra direkt.
Tack än en gång och vi lär ses igen:)
Användarens profilbild
Av ms_chili
#1562403
Åh va bra att ni gillar det men SÅ trist att lille M blivit förkyld.
Hoppas ni kommer trivas i sjalen & selen.
Ni har gjort bra val iaf! :P

Vi syns väl igen på ÖF?

Just d, sa till yvonne om bvc grupp och du stod på en lista hon hade inte hunnit med bara! :lol: Men hon skulle starat en grupp i A-torp så om du vill kanske du kan gå i den också elelr ist?!

Ha det
-J

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?