Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av FiaLisa
#1362891
Finns dramaten-vagnar kvar på IKEA? Vad heter de? :mitvit: Om inte, var hittar jag en? Jag har en gammal från Wedins men den är snart slutkörd.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
#1362911
Åhléns har jag sett på iaf, men jag tror det finns på Ikea med.
Av FiaLisa
#1362915
Jag ska kolla på Åhléns då. Jag glömde sist jag var på IKEA. Suck.
Av Smultronbarn
#1386065
Det finns fina blommiga nu på Ikea för familypris. :notes: De är blå eller rosa med blommor tror jag. Verkar funka fint, men de är rätt stora (klumpiga??) men verkar lätta att köra. Har bara provat en utan packning i hemma hos en kompis så kan inte riktigt uttala mig egentligen, men för mig som är 163 cm kändes den väl stor...
Av FiaLisa
#1386182
Tack! Den jag har är också rätt klumpig men det går bra. (Jag är inte heller lång.)

Det fanns fina på Åhléns häromdagen. Sedan hörde jag att även Wedins har.
Av Aelia
#1386333
Ikea har rosa och blåa väskor till family pris 139:- Jätte fina blommiga
Av FiaLisa
#1386831
Är de ljusrosa? Finns de på IKEAs web?
Användarens profilbild
Av cutypie
#8351574
Jag har ett tidigare modell (kommer inte ihåg när vi köpte den, den är orange-vit-blommig) som jag är jättenöjd med.
Den rymmer mycket, är bra hanterbar och håller bra också. :tumup:
Användarens profilbild
Av mjau-mjau
#8351580
cutypie skrev:Jag har ett tidigare modell (kommer inte ihåg när vi köpte den, den är orange-vit-blommig) som jag är jättenöjd med.
Den rymmer mycket, är bra hanterbar och håller bra också. :tumup:
Det låter ju himla bra! Jag funderar som sagt på att åka till IKEA och köpa den och lite annat och hoppas då inviga den redan på hemvägen istället för att kånka på en stor pappkasse. :fnissa:
Användarens profilbild
Av cutypie
#8351598
Mandragora skrev:
cutypie skrev:Jag har ett tidigare modell (kommer inte ihåg när vi köpte den, den är orange-vit-blommig) som jag är jättenöjd med.
Den rymmer mycket, är bra hanterbar och håller bra också. :tumup:
Det låter ju himla bra! Jag funderar som sagt på att åka till IKEA och köpa den och lite annat och hoppas då inviga den redan på hemvägen istället för att kånka på en stor pappkasse. :fnissa:
:vågen:
Jag kan bara inte jämnföra den med nån annan dramaten ang smidighet osv eftersom det är min första, ever :fnissa:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?