Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av CAKirre
#9379803
Jag sitter och kikar på bär-jackor och snubblade in på Etsy. Hittade en jättefin jacka från en tjej i Polen, någon här som har sett de jackorna i verkligheten, eller beställt av henne?
Bild
https://www.etsy.com/se-en/listing/2041 ... p-header-1
#9379823
Ser nu, vid lite närmare koll, att hon startade på Etsy i April i år, så det verkar inte vara just någon som har handlat av henne ännu. Svårt att tro att SB ska vara ansvarig för den enda försäljning hon verkar ha gjort. :roll:
#9379829
Har inte köpt något så inget svar till dig men fina jackor och de i fleece var ju väldigt prisvärda, men frågan är om man vågar beställa...
#9379834
Ja, jag undrar också om man vågar beställa. Jag är inte så förtjust i fleece egentligen (även om de såg mysiga ut), så de är inget alternativ för mig. Jag har aldrig beställt någonting från Etsy överhuvudtaget, så jag vet inte om det finns någon form av garanti, eller hjälp man kan få om det strular. :hmm:
Skulle vara intressant av höra med henne om man kunde få en panel med, så man kan använda jackan som gravidjacka, om man skulle vilja.
#9380108
Ponyo skrev:Om du vill kan du få min. Kanske inte den snyggaste. Men den passar helt klart för Skånevädret.
Vad har du för typ av jacka och vad är det för storlek? *nyfiken*
Använder du den inte längre?
Jag har en cape som jag sydde för några år sedan som jag tänkt använda som gravidjacka i vinter, men den är i ull, så den känns inte som ett superalternativ om det blir en regnvinter.
Av Ponyo
#9380156
CAKirre skrev:
Ponyo skrev:Om du vill kan du få min. Kanske inte den snyggaste. Men den passar helt klart för Skånevädret.
Vad har du för typ av jacka och vad är det för storlek? *nyfiken*
Använder du den inte längre?
Jag har en cape som jag sydde för några år sedan som jag tänkt använda som gravidjacka i vinter, men den är i ull, så den känns inte som ett superalternativ om det blir en regnvinter.
Det är en mörkblå didymos: http://mobile-en.didymos.de/Oxid/Produc ... 19132f0bde

Vindtät, inte vattenavstötande, men tål lite. Skulle nog gå och behandla med vattenavstötande medel.

Helt ok skick. Men man skulle behöva sy fast ena dragkedjan lite. Fodret (tyvärr fleece) lite lite nopprigt.

Har inte använt den på ett år. Han går helst, eller åker cykel eller vagn. (Agn! Agn!)
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?