Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Lancce
#9377231
Jag har en Ergobaby sele och jag tycker det blir så ohyggligt varmt mellan mig och barnet. Samma problem borde ju för övrigt gälla oavsett bärverktyg. Testade en Babybjörn One och dom har faktiskt löst det snyggt med något mesh tyg mellan den som bär och barnet. Någon som har något tips om något liknande man kan köpa och lägga emellan för att hålla sig och dottern sval? Har testat med en liten handduk men helst skulle man vilja ha något lite mer luftigt, lite tjockare mesh aktigt som man kan slänga in.
Användarens profilbild
Av Sanna81
#9377249
Jag brukade ibland ha en tvättlapp mellan barnet och mig just i urringningen, där vi annars hamnade hud mot hud. Speciellt när barnet sov. Däremot tror jag inte att det borde göra så stor skillnad där man ändå har kläder mellan sig, då tror jag mer på att skaffa ett svalare bärdon, exempelvis en mei-tai.
Av Altariel
#9377265
Brukar också ha en tvättlapp eller tunn vikblöja (oanvänd) mellan bebis huvud och mitt bröst typ. Hjälper mot värsta svettigheten.
Av eman
#9418906
Funderar på om det finns något typ myggnät man kan använda när man bär för att skydda bebis mot de små blodtörstiga odjuren? Ben och armar kan man ju vid behov klä, men händer och ansikte? Har även nån idé om att sy ett bärskydd i typ vindtyg för sommarbruk och ett sådant skulle ju också skydda, men har fortfarande ansiktet kvar...
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?