Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Carolinah
#9273896
Någon som provat båda? Spelar det nån roll vilken man tar? Köpte en av äldre modellen begagnad i stl xs men får tyvärr inte igen den med barn i. Funderar då på om det går att gå upp till S eller om man borde ta M, samt om man kanske skulle satsa på deluxen.
Av majo0322
#9273955
Menar du att du vill bära barn i jackan utan panel i (vörför det, förresten? Hela poängen med jackan är ju att man får med panler att sätta i föra tt bära barn :hmm: ), eller att dragkedjan är trasig? Jag har en vanlig (inte deluxe) M, som eg är en storlek för stor, och har bara kunnat bära pyttebebisar utan panel. Så snart de blir en tre månader eller så behövs panelen för att bära fram. Bak funkar det fint ändå. Som gravidjacka har jag kunnat använda den utan panel.
#9273975
majo0322 skrev:Menar du att du vill bära barn i jackan utan panel i (vörför det, förresten? Hela poängen med jackan är ju att man får med panler att sätta i föra tt bära barn :hmm: ), eller att dragkedjan är trasig? Jag har en vanlig (inte deluxe) M, som eg är en storlek för stor, och har bara kunnat bära pyttebebisar utan panel. Så snart de blir en tre månader eller så behövs panelen för att bära fram. Bak funkar det fint ändå. Som gravidjacka har jag kunnat använda den utan panel.
Jag vill bära på rygg mestadels. Måste man alltså ha i panelen fram då med? Trodde det skulle räcka m att öppna dragkedjorna bak.
Av majo0322
#9274040
Nolina skrev:
Carolinah skrev:
majo0322 skrev:Menar du att du vill bära barn i jackan utan panel i (vörför det, förresten? Hela poängen med jackan är ju att man får med panler att sätta i föra tt bära barn :hmm: ), eller att dragkedjan är trasig? Jag har en vanlig (inte deluxe) M, som eg är en storlek för stor, och har bara kunnat bära pyttebebisar utan panel. Så snart de blir en tre månader eller så behövs panelen för att bära fram. Bak funkar det fint ändå. Som gravidjacka har jag kunnat använda den utan panel.
Jag vill bära på rygg mestadels. Måste man alltså ha i panelen fram då med? Trodde det skulle räcka m att öppna dragkedjorna bak.
Det ska räcka med dragkedjorna öppna ja.
Håller med :) Jag kunde bära min fyraåring på ryggen i en M i våras (jag har S-XS i vanliga fall), även om hennes ben stack ut.
#9274077
Okej då kanske jag måste köra på M då ist för S. För Xs funkar som sagt inte. Hur många/stora är ni?
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?