Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av korell
#9276230
Jag skulle vilja veta hur pass fodrad den är.
Ser ju riktigt mysig ut iaf. Men fleece, hade den varit i någon form av filt ist hade jag inte tvekat en sekund.
Användarens profilbild
Av isbl
#9276283
Oh, låter ju nästan för bra för att vara sant! Och priset var ju helt ok också... Men den ser inte ut att funka för ryggbärning va?
Användarens profilbild
Av Ellen och jag
#9282758
isbl skrev:Oh, låter ju nästan för bra för att vara sant! Och priset var ju helt ok också... Men den ser inte ut att funka för ryggbärning va?
tror inte det.. Men jag är på g att köpa en nu.
Av sassa78
#9282826
du får gärna ta en bild hur den ut på riktigt:)
Användarens profilbild
Av keah
#9282928
Jag har köpt den andra varianten, den som inte är Tec. Än så länge tjänar den bara som gravidjacka och eftersom det inte är så kallt än kan jag inte riktigt bedöma hur bra den står emot vinterkyla. Den är i alla fall inte fodrad något utan bara ett lager fleece.
Användarens profilbild
Av Ellen och jag
#9282989
keah skrev:Jag har köpt den andra varianten, den som inte är Tec. Än så länge tjänar den bara som gravidjacka och eftersom det inte är så kallt än kan jag inte riktigt bedöma hur bra den står emot vinterkyla. Den är i alla fall inte fodrad något utan bara ett lager fleece.
Jag tog tec-varianten. På mamidea hemsida står det att den ska fungera i kyla.
Användarens profilbild
Av keah
#9282996
Ellen och jag skrev:
keah skrev:Jag har köpt den andra varianten, den som inte är Tec. Än så länge tjänar den bara som gravidjacka och eftersom det inte är så kallt än kan jag inte riktigt bedöma hur bra den står emot vinterkyla. Den är i alla fall inte fodrad något utan bara ett lager fleece.
Jag tog tec-varianten. På mamidea hemsida står det att den ska fungera i kyla.
Jo, jag vet att det står det, men jag är frusen av mig och räknar alltid kallt ( :fnissa: ) med att mina preferenser för hur en jacka som funkar på vintern ska vara skiljer sig från andras.
Användarens profilbild
Av Ellen och jag
#9283877
:( jag får skicka tillbaka jackan. Jättefin men kändes inte jag. Och sen tyckte jag den var kort i armen. Jag har långa ganska smala armar.
Av Annsisen
#9318417
Hur är jackan i storlek? Jag är 167 centimeter lång och väger strax under 50 kilo. Är lite orolig över att en one-size-jacka är för stor för mig. Vad tror ni som sett den live? :)
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?