Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#9192582
Jag har köpt en från villervalla. Tycker den sitter bra men det blir en rad efter det elastiska snöret å då drar jag knappt åt.
#9192778
Ponyo skrev:
telistant skrev:
Cillan skrev:Jag har köpt en från villervalla. Tycker den sitter bra men det blir en rad efter det elastiska snöret å då drar jag knappt åt.
Nu förstår jag inte vad du menar :hmm:
Rand?
Den här gången kan jag inte skylla på mobilen ens. Jo rand.
#9192804
Scilla skrev:
seepferd skrev:Jag köpte en solhatt till min son på Åhlens, den funkar jättebra för os:
http://www.ahlens.se/barn/accessoarer/a ... 8f43d.html

Kan det vara nånting?
Den där är superbra tycker jag! Rejäla brätten. Hade den hela förra sommaren och köpte en ny i större storlek i år.
Vi har en liknande från PoP, kanonbra :tumup:. Går att köpa lite stor och dra åt. Vi hade en lite stor förra sommaren som funkar i år med :).
#9195099
Jag gillar solhatten från manymonths som finns på bl.a. Knyt-an och iita butiken. Rejält skydd i nacken och gjord av hampa! Finns för bebis och även större barn och varje storlek kan användas länge då omkretsen kan regleras med en knapp. Lite dyr men superfin!
#9195331
Cillan skrev:Kan pops regleras eller är det bara band under hakan?
Det är den här vi har från PoP: http://www.polarnopyret.se/Admin-Pages/ ... id=sunhats

Den kan regleras/knytas åt runt huvudet också. Vi köpte 52/54 direkt förra sommaren till W som då hade 48/50 i hatt.
#9195335
Pralina skrev:Jag gillar solhatten från manymonths som finns på bl.a. Knyt-an och iita butiken. Rejält skydd i nacken och gjord av hampa! Finns för bebis och även större barn och varje storlek kan användas länge då omkretsen kan regleras med en knapp. Lite dyr men superfin!
:iagree:
Stora har en som alltid får beundrande blickar när vi är ute, det är verkligen en optimal modell. Nu har jag köpt en till mini i magen också :loving:
#9200252
Vi har en mjuk solhatt från POP med resår i, den går ner ordentligt i nacken vilket jag gillar. Sedan tycker jag att ett paraply är praktiskt!
#9206172
Är det någon som använder solglasögon på sin bebis? Jag funderar på det eftersom solhatt ju faktiskt inte skyddar när bebisen envisas med att vända ansiktet mot solen. :roll:
Håller glasögonen om de hamnar på backen? Och hur lätt accepterar bebisar solglasögon? Jag är ju glad om han glömmer att han har något på huvudet. Solglasögon är kanske idiotiskt om man bär på ryggen?
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?