Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av letw83
#8519538
Om man nu kör med bärjacka, hur gör ni till och från och i bilen? Jag tycker nog nästan att det blir mer krångligt än att vara tvungen öppna overallen när man går in och ut ur affärer. (om man har barnet utanpå jackan)Eller åker ni bara buss/tunnelbana?
Av Enid
#8519545
Jag hade bärjackan utan panel och en filt som jag la över bebisen i bilen eller runt sjalen när vi var ute och tog av när vi gick in i en affär. Panelen hade jag också med i bilen och använde om vi skulle vara ute någon längre sträcka.


Sen kör jag alltid utan jacka och har rätt varmt i bilen så mina barn har alltid suttit utan overall, men en filt har jag lagt över om det var iiiiiskallt när vi börjar åka och som jag sen ryckt bort (eller stannat och lyft av) när värmen stigit.
Användarens profilbild
Av Kristina
#8559764
Varm filt i bilen och eventuellt filten runt på väg ut till bilen också. Eller så gjorde vi iaf i vintras, nu är det ju inte så fruktat kallt ännu.
Av Sofie
#8559808
Jag kör utan jacka. Barnet får ha en tunn luftig ulloverall som "ytterplagg" om vi ska ta av bärjackan utomhus när det är kallt. Har bärjackan på till bilen, tar av den, barnet åker i barnstolen i ulloverallen ev med en filt. När vi kommer fram sätter jag upp barnet på ryggen utomhus och sätter på bärjackan om vi ska gå en bit innan vi kommer in.
Funkar även i minusgrader, men inte så bra i stark vind.
Av FrokenG
#8618007
Måhända att min jacka är fulast i landet men det är riktigt enkel att få på när man bär barnet på mage så det är inga bekymmer att ta på och av upprepade gånger :tumup: Å kortare sträckor bär jag ändå alltid på ryggen...
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?