Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sarai
#8433562
Vi ska på fjälläventyr i sommar, och jag har börjat fundera på om det finns någon bra lösning mot mygg? Kanske något slags stort mygnät om både bärare och barn? Var hittar man det?
Av gurkan
#8435562
Vi hade köpt ett myggnät på ÖoB som sonen (då 1 år) fick över huvud, överkropp och armar när han satt på ryggen när vi plockade svamp för ett par år sedan. Jag tror vi körde samma när vi var i fjällen lite senare, under den korta tid innan vi kom upp på fjället.
Användarens profilbild
Av Sarai
#8438773
gurkan76 skrev:Vi hade köpt ett myggnät på ÖoB som sonen (då 1 år) fick över huvud, överkropp och armar när han satt på ryggen när vi plockade svamp för ett par år sedan. Jag tror vi körde samma när vi var i fjällen lite senare, under den korta tid innan vi kom upp på fjället.
Bra idé. Nej uppe på kalfjället är det ju sällan mygg, men vi kommer kanske att fiska och paddla också. Jag tror jag ska leta reda på myggnätet som hör till vagnen. Det finns kvar någonstans.
Användarens profilbild
Av Humle
#8438780
Vi har någon slags myggnätsjacka här hemma också från öb. Vi har inte testat den men man kanske skulle kunna ha en sån över både bäraren och barnet.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?