Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av mammatillE
#8359902
Vi är inne på att köpa nån form av bärkläder men vet inte riktigt vad.. Vi har nu burit innanför vinterjackan men nu är vi sugna på ryggbärande och då vore det ju käckt att kunna fortsätta ha gemensam jacka. Vad använder ni för bärplagg? Vad är bäst?

Vi kommer att bära i vävd sjal och troligen en beco butterfly..
Av mammatillE
#8359933
Marina skrev:Jag har en bärjacka med ryggpanel men jag som många andra tycker det är ganska svårt att få på den själv... till dig kanske en bärponcho?
Ja dom är ju himla snygga ser det ut som :tumup:
Segt att bärjackorna är svåra att få på ensam.. Fast när det är dags för vinterjacka igen kanske E kan tänka sig sittvagn nån gång ibland :wink:
Användarens profilbild
Av Marina
#8359954
mammatillE skrev:
Marina skrev:Jag har en bärjacka med ryggpanel men jag som många andra tycker det är ganska svårt att få på den själv... till dig kanske en bärponcho?
Ja dom är ju himla snygga ser det ut som :tumup:
Segt att bärjackorna är svåra att få på ensam.. Fast när det är dags för vinterjacka igen kanske E kan tänka sig sittvagn nån gång ibland :wink:
eller så kör du ytterkläder på i selen utanpå din jacka. En regnponcho har jag, den har varit användbar
Av mammatillE
#8360180
Marina skrev:
mammatillE skrev:
Marina skrev:Jag har en bärjacka med ryggpanel men jag som många andra tycker det är ganska svårt att få på den själv... till dig kanske en bärponcho?
Ja dom är ju himla snygga ser det ut som :tumup:
Segt att bärjackorna är svåra att få på ensam.. Fast när det är dags för vinterjacka igen kanske E kan tänka sig sittvagn nån gång ibland :wink:
eller så kör du ytterkläder på i selen utanpå din jacka. En regnponcho har jag, den har varit användbar
Just ja, det funkar ju också! :tumup: Regnponcho, ja det låter bra!
Av mammatillE
#8362092
Boadicea skrev:Jag hade bärjacka med öppning på ryggen och tyckte att det funkade bra. Visst var det klurigt att lära sig få på den själv, men det gick. :tumup: Jag hade en Mam-jacka, men det är flera år sen, så jag har ingen koll på vad som finns nu.
Bra! :tumup:
Av FrokenG
#8396173
Jag har också en bärjacka från Ergo (papose någonting heter det) och är skitnöjd rent ut sagt. Går att bära både fram och bak med den och inte sååå klurig att få på på ryggen. Uppskattar extra att nu när lillan är liten kan jag ha våra huvud i samma öppning så blir det inte så bylsigt.

Tror jag såg att du bodde i Hstd? Hojta gärna till om du vill kika på den/testa (inte till salu, jag älskar den). Inte så lätt att få en uppfattning om hur de är i verkligheten via nätet.
Av mammatillE
#8396258
FrokenG skrev:Jag har också en bärjacka från Ergo (papose någonting heter det) och är skitnöjd rent ut sagt. Går att bära både fram och bak med den och inte sååå klurig att få på på ryggen. Uppskattar extra att nu när lillan är liten kan jag ha våra huvud i samma öppning så blir det inte så bylsigt.

Tror jag såg att du bodde i Hstd? Hojta gärna till om du vill kika på den/testa (inte till salu, jag älskar den). Inte så lätt att få en uppfattning om hur de är i verkligheten via nätet.
Åh tack! Ja det vill jag jättegärna! Antingen om vi drar ihop en Halmstadträff eller om vi träffas ändå! Kul! :vågen:
Av FrokenG
#8396308
mammatillE skrev:
FrokenG skrev:Jag har också en bärjacka från Ergo (papose någonting heter det) och är skitnöjd rent ut sagt. Går att bära både fram och bak med den och inte sååå klurig att få på på ryggen. Uppskattar extra att nu när lillan är liten kan jag ha våra huvud i samma öppning så blir det inte så bylsigt.

Tror jag såg att du bodde i Hstd? Hojta gärna till om du vill kika på den/testa (inte till salu, jag älskar den). Inte så lätt att få en uppfattning om hur de är i verkligheten via nätet.
Åh tack! Ja det vill jag jättegärna! Antingen om vi drar ihop en Halmstadträff eller om vi träffas ändå! Kul! :vågen:
Toppen :-) Jag bor mitt i stan, har stora ungen på dagis mån, ons-tors så då är det lite lugnare. Säg till när bara :-)
Av Franneke
#8397510
Jag har en Cali Calo bärjacka och den är jättelätt att fixa själv med barnet på ryggen!! Man bara knäpper ihop den i nacken, superenkelt. (Den är nog till salu också...)
Användarens profilbild
Av Scilla
#8399016
Jag gillar bärskydd! Jag har haft bärjacka men gillade det inte (och fortfarande har jag inte sett en enda som är snygg på riktigt :hide: ). Har hellre mina vanliga kläder och bärskydd, funkar fint både fram och bak
Av mammatillE
#8401528
Scilla skrev:Jag gillar bärskydd! Jag har haft bärjacka men gillade det inte (och fortfarande har jag inte sett en enda som är snygg på riktigt :hide: ). Har hellre mina vanliga kläder och bärskydd, funkar fint både fram och bak
Ja det är alltid ett alternativ. Men inte riktigt lika mysigt..
Av mammatillE
#8401535
Franneke skrev:Jag har en Cali Calo bärjacka och den är jättelätt att fixa själv med barnet på ryggen!! Man bara knäpper ihop den i nacken, superenkelt. (Den är nog till salu också...)
En sån i fleece? Vilken storlek?

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?