Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av petraokalle
#8272234
Jag har använt Yaktrax walker nu i vinter och varit helnöjd över greppet. Men nu har gummit gått av och jag är i färd med att reklamera (flera trådar på sb beskriver att detta inte är ett ovanligt problem :duh: ). Vilka tycker ni är bra? Jag skulle helst ha grepp över hela foten, men om det inte går så vad är näst bäst?
Användarens profilbild
Av diddeldi
#8272261
jag har bara provat tvärstopp (från apoteket) men tycker att de funkar jättebra. de är bara på hälen men det räcker bra tycker jag. och så funkar de inne också (på oömma golv förstås), och på barmark, så man måste inte ta av och på dem hela tiden.
Användarens profilbild
Av Kristina
#8272609
jag har yaktrax pro, där ger stålspiralerna upp innan gummit (och det var efter flera års användning).
Användarens profilbild
Av Nordstedt
#8273548
Jag använder Cross Country- Halkskydd från Spring Yard. Helfotsskydd med effektiva dubbar (4 under fotbladet & 2 under hälen). Dubbarna går att byta ut, extra dubb följer med. Är super nöjd med dessa! :tumup:

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?