Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#8176915
Var i hela friden gör man av sjalen när man inte bär barnet? Finns det något knep? Eller måste man börja se sig om efter en sele? :?
#8180625
Puff! En thaiväska är inte så praktiskt nu när det är snö, innehållet blir liksom... blött när väskan står på marken. :lol:
#8188290
Elflin skrev:Jag brukar vika sjalen på mitten ett par gånger och knyta den snett över kroppen (som en ringsjal ung.) Då kan man akutbära i sjalen som en ringsjal om man behöver! :tumsup:
Smart! Det ska jag prova nästa gång. :D
#8238036
Jag har flätat sjalen och hmytit ihop ändarna, men vika och knyta var ju nästan smartare! Det händer också att jag påbörjar en knytning och sedan drar ändarna några varv kring midjan, om jag förväntar mig att bära igen snart.
#8238053
Du kan ju vika sjalen ett par gånger och hänga runt magväskan också. Eller ha den som halsduk nu när det är kallt :tumup: det tycker jag är toppen för jag behöver mycket mindre kläder på mig när jag bär för annars svettas jag som bara den men sen blir det ju jättekallt när barnet ska ner, då är sjal bättre än sele/MT :tumup: .

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?