Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av katha
#8126605
Jag har bara provat ett bärskydd och var inte nöjd så jag funderar på om det finns flera olika bärskydd?
Vilka är det?
Vad är dom bra på? (tex,vindtätt, vattentätt...)
Jag sökte ett varmt bärskydd och köpte ett beggat som det bara var tunn fleece inuti och svart tyg utanpå, lite för tunt för 25 minus här i vinter...
Användarens profilbild
Av sofin
#8135528
Jag har ett Ergo Weather Cover, funkar fint även till sjal :) Det är tjock fleece och vindskyddat och vattentätt. Vet inte om det håller för ett ösregn men det klarar nog det mesta.

Här är en bild där den sitter över min Didymos Jim och Minna två månader :)
Bild
Användarens profilbild
Av katha
#8135627
sofin skrev:Jag har ett Ergo Weather Cover, funkar fint även till sjal :) Det är tjock fleece och vindskyddat och vattentätt. Vet inte om det håller för ett ösregn men det klarar nog det mesta.

Här är en bild där den sitter över min Didymos Jim och Minna två månader :)
Bild
Det där såg ju rejält ut! :vågen:
Vart har du köpt det?
Skulle den funka även för ett större barn tror du?
Användarens profilbild
Av sofin
#8135661
Jag har köpt det hos Knyt-An. Och det är resår i underkant på skyddet som stretchar ut så jag tror absolut att det passar till ett större barn, kan inte uttala mig om hur stort dock. Jag Googlade lite fort och HÄR står det upp till 18-månader.

Det passar ju fortfarande Minna som nu är 3,5 månad och det finns stor marginal fortfarande.
Användarens profilbild
Av Majaå
#8202911
Men hur får du det att fästa upptill på sjalen? Har själv ett sånt och tycker det är lite krångligt med "krokarna" där uppe. Har du fäst nåt annat där, kanske?
Användarens profilbild
Av sofin
#8203052
Majaå skrev:Men hur får du det att fästa upptill på sjalen? Har själv ett sånt och tycker det är lite krångligt med "krokarna" där uppe. Har du fäst nåt annat där, kanske?
Jag satte ihop krokarna med varandra och hängde det runt halsen bara... funkar fint tycker jag :D I alla fall till min lilla bebis.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?