Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av A_Vigortsson
#8079273
Är det någon som använder en liten bärspegel när ni bär på rygg? Har sett ett exempel på Edenbabys hemsida (men alla som verkar sälja verkar också ha slut på dem :roll: ). Nån som har erfarenhet? Värt att ha/använda?
Av sjaltokan
#8079386
Jag tycker den är värd det speciellt med lite större barn som fattat finessen med spegel, dvs man kan få ögonkontakt med mamma i den, så jag har köpt mig en sådan.

Först hade jag en liten lös spegel det fungerar lika bra men denna gången unnade jag mig en sådan där med jojo. Sjalar.nu har haft också men jag vet att det varit något strul med leverans? :hmm:
Användarens profilbild
Av kronärtskocka
#8080649
Mitt barn (nio månader, har inte fattat att han kan se mig i den än), men jag gillar att kunna se honom, så jag kikar gärna hur han har det. Ex. när jag är i köket och inte orkar gå till sovrummet där väggspegeln är. Men då är den inte livsnödvändig. :) Är jag ute på promenad har jag inte alltid fönster i närhet, så då är den bra för att se om han sover, vad han gör osv. Man klarar sig säkert utan men både jag och frun tycker att den fyller sin funktion.
Användarens profilbild
Av Melinna
#8122399
Jag har bara en vanlig liten fickspegel, men den känns tryggt och viktigt att ha med mig så att jag ser hur hon har det. Speciellt om hon sover eller om jag vill se om hon somnat. Hon tycker att det är roligt att se mig i den!
Användarens profilbild
Av Bebile74
#8136360
Jag har precis skaffat en iphone och ska köpa en spegelskydd till den då har jag både telefonen och spegel i ett (det funkar i teorin få se om det funkar i praktiken med) :wink:
Användarens profilbild
Av hillalilla
#8140211
Är det bara jag som är så fåfäng att jag har spegel med mig i handväskan? :oops:
Har inte börjat bära på ryggen men när jag gör det lär jag behöva en spegel för att hålla hönsmamman i mig lugn. :wink:
Om någon bor i Göteborg kan jag tipsa om att dom har fina små speglar på Indigo vid Järntorget.
Av Flaxa
#8159157
Bebile74 skrev:Jag har precis skaffat en iphone och ska köpa en spegelskydd till den då har jag både telefonen och spegel i ett (det funkar i teorin få se om det funkar i praktiken med) :wink:

Ah, bra tips.
Användarens profilbild
Av June
#8202764
Jag har en slingview spegel och tycker att den är jättebra.
Användarens profilbild
Av sofin
#8455891
Bebile74 skrev:Jag har precis skaffat en iphone och ska köpa en spegelskydd till den då har jag både telefonen och spegel i ett (det funkar i teorin få se om det funkar i praktiken med) :wink:
Aaaahh.. fiffigt!! Det har jag inte ens tänkt på :D Tack för tips, jag använder kameran än så länge. Men det tar så många kort innan jag lyckas sikta ordentligt, haha!

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?