Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av loppa
#7961041
Ja, hur skyddar ni er och bebisen när det regnar? Jag står inför det problemet just precis nu och känner mig helt ställd. Paraply tar ju liksom udden av det praktiska i att bära i sjal. Antar att det finns en masa smartare lösningar på detta..? :hmm:
Av loppa
#7961187
Okej. Tanken på nån slags poncho slog mig faktiskt. :)
Men är det särskilda eller funkar passformen tillräckligt bra på vanliga dödliga regnponchos? Och funkar det även när man bär på ryggen?
Det råkar inte finnas några illustrativa bilder hos nån? :?
Av Sofie
#7961193
Bild
bild från babyboden.se
Edit: jag använder inte den själv, jag bara la in en bild som efterfrågats ;-)
själv bär jag fram med mannens stora jacka som gick om oss båda, eller en stor ullkofta om jag bär på rygg. Inte helt optimalt :roll: jag borde verkligen investera i en bärjacka!
Senast redigerad av Sofie den fre jun 11, 2010 14:09, redigerad totalt 1 gånger.
Av Sofie
#7961212
Jag gillar enkelheten och plånboksvänligheten i ett bärskydd som det Paul visar. Men för mig faller det på att jag då vid ryggbärning måste bära utanpå min egen jacka, vilket jag inte vill. :|
Av Sofie
#7962844
Nu har jag faktiskt idag köpt en sån här ifrån edenbaby. Windstopperfleece som står emot en del väta.
Bild

bär man på magen kan man som sagt ta en vanlig jacka i rymlig modell. En billigare regnponcho kan man säkert klippa upp också :tumup:
Av ele
#8008339
när jag bar på mage hade jag en regnjacka som var tillräckligt stor att knäppa om oss båda och så fick bäbisen ha min sydväst för att skydda huvud och nacke :) Själv hade jag regnjackans luva på huvudet :)
#8081849
Paul skrev:Ergo baby rain cover, den har jag använt till min Beco och Manduca och även till sjal. Fungerar fantastiskt bra. Med luvan på släpper den inte in en enda droppe. :D Fleece innuti.
Bild
Bild
Den där ser fin ut! Är den svår att sätta på? På ryggen? På en 4-månaders tror du?

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?