Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Alven
#8057291
Humleblomstern skrev:
EmmaMaria skrev:
EmmaMaria skrev:
Bubbi skrev:Oj! Det finns hopp! Första bärjackan som jag skulle kunna tänka mig att ha. Men kan man bära på ryggen med den? :hmm:
Med ett tillbehör ska man kunna det. Titta på http://www.myllymuksut.com/slings-jacke ... 12_54.html!
Fast när jag frågade dem om hur jackan ser ut bakifrån svarade de
"Behind the jacket there is from up to down a zipper. You can use the same panel in front or in back." så kanske går det utan :hmm:
Mysko... :hmm: Vad skall man då med extragrejen till?
Google translator säger att den är en speciell gravid-panel :tumup:
Användarens profilbild
Av Sarai
#8057581
Fast när jag tittar på hemsidan ser det ut som om man kan beställa både gravid och extra panel. Är det för att kunna bära två? :hmm:
Användarens profilbild
Av Humleblomstern
#8057975
Alven skrev:
Humleblomstern skrev:
EmmaMaria skrev:
EmmaMaria skrev:
Bubbi skrev:Oj! Det finns hopp! Första bärjackan som jag skulle kunna tänka mig att ha. Men kan man bära på ryggen med den? :hmm:
Med ett tillbehör ska man kunna det. Titta på http://www.myllymuksut.com/slings-jacke ... 12_54.html!
Fast när jag frågade dem om hur jackan ser ut bakifrån svarade de
"Behind the jacket there is from up to down a zipper. You can use the same panel in front or in back." så kanske går det utan :hmm:
Mysko... :hmm: Vad skall man då med extragrejen till?
Google translator säger att den är en speciell gravid-panel :tumup:
Det verkar finnas en speciell gravidpanel och en panel för ryggbärning... Fast om Myllymuksut själv säger att frontpanelen även fungerar bra så borde det ju vara så... Jag är hursomhelst rackarns sugen. Den ÄR fin!
Användarens profilbild
Av Sarai
#8058397
Du får väldigt gärna köpa och ge en recension. :) Jag är också frestad, men får nog vänta lite längre in på hösten.
Användarens profilbild
Av stinen
#8072774
Är också sugen på en sån...
Ska ha bebis lagom till nyår och funderar därför på att köpa med gravidpanelen också, Känns som mycket pengar dock, Men jag har faktiskt ingen vinterjacka som går att knäppa med magen under, så det kanske är värt det eller???
Av joannaoj
#8091866
Jag kan finska, men informationen är lite svårtolkad. Jag uppfattar det som så att den där "extragrejen" inte är ett fysiskt föremål, utan det innebär att man för 50 euro ytterligare kan få jackan sydd så att det går att bära på ryggen. Panelen är dock densamma, det handlar bara om hur jackans "grundinställningar" är.
Användarens profilbild
Av Humleblomstern
#8092363
joannaoj skrev:Jag kan finska, men informationen är lite svårtolkad. Jag uppfattar det som så att den där "extragrejen" inte är ett fysiskt föremål, utan det innebär att man för 50 euro ytterligare kan få jackan sydd så att det går att bära på ryggen. Panelen är dock densamma, det handlar bara om hur jackans "grundinställningar" är.
Aha... :hmm:
Användarens profilbild
Av Sinain
#8123372
Jag funderar starkt på att beställa en Maijat bärjacka, deluxe, city-modellen. Men är det verkligen ingen här inne som har någon erfarenhet av dem?! Ser både snygg och praktisk ut. Visst dyr, men om det är bra kvalitet så kommer den att användas länge och till fler än ett barn. Sen undrar jag om färgerna också. På hemsidan är visningsbilderna i rött och brunt, men i beställningslisten finns röd, svart och mörkblå? Jag skulle vilja se bilder på både den blå och svarta.

Någon som har beställt trikåsjal från myllymuksut också, som kan rekommendera den modellen? Tänkte om man ändå ska beställa jacka därifrån, kan man ta trikåsjalen på samma vända. Annars blir det nog en Kari me-trikå.

Har även blivit fascinerad av myllymuksus andra grejer, här finns ju amningströjor, baby-kläder och tygblöjor. Jag måste hejda mig, för det kostar!
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?