Aktuellt datum och tid: mån jan 18, 2021 17:36
Moderatorer: krakri, God_cares, Hell Cat, Asia
JinxLinda skrev:Jag tassar lite. funderar på att slakta en ryggsäck som har midjeband (eller sy ett eget) och sen sy dit ett par fickor i valfri storlek
Men jag vet inte ännu om det blir bra
Sarai skrev:Jag har tyvärr ingen bild, men den bästa lösningen jag kommit på är när jag hängde vår midjeväska (Haglöfs, modell större) i höftbältet till selen. Den hängde alltså under barnets rumpa, men satt fast i selens bälte. Då fick jag med det mesta, och tyngden fördelades på samma sätt som barnets tyngd utan extraremmar som skavde.
Elflin skrev:Jag insåg att som de höftväskorna ser ut (och som jag packar) skulle jag bli bred som en lagårdsdörr!
Jag har köpt en midjeväska modell större från samsonite, ska se om jag hittar en bild om en stund när Linnea somnat...
cinclus skrev:Sarai skrev:Jag har tyvärr ingen bild, men den bästa lösningen jag kommit på är när jag hängde vår midjeväska (Haglöfs, modell större) i höftbältet till selen. Den hängde alltså under barnets rumpa, men satt fast i selens bälte. Då fick jag med det mesta, och tyngden fördelades på samma sätt som barnets tyngd utan extraremmar som skavde.
Ah, det är ju en idé, magväskan på ändan blir bättreän på pluffsiga magen ju för min del.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster