Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#9200585
Jag mailade addpocket (heter väl de som är extra fickor) angående storlek men har inte fått svar och det är snart två veckor sedan. Så nu börjar jag bli lite skeptisk till att beställa där ifrån oxå. Hade tänkt önska mig en sån i födelsedagspresent som är 29 juni. Tycker det verkar smidigt både när man bär i sjal och kör vagn. Gillar inte midjeväskor då där ofta sticker ut så långt. Vill kunna få med nycklar, mobil, kanske en blöja och lite annat bra att ha. Finns det något liknande eller går det att beställa från någon annanstans än deras hemsida?
#9209403
Cillan skrev: det något liknande eller går det att beställa från någon annanstans än deras hemsida?
De finns hos Knyt-an i Aspudden. Går säkert att beställa därifrån också. Ring Katarina som har Knyt-an och fråga. Hon är väldigt hjälpsam. Nummer och info hittas lätt med google.
#9209440
Aennil skrev:
Cillan skrev: det något liknande eller går det att beställa från någon annanstans än deras hemsida?
De finns hos Knyt-an i Aspudden. Går säkert att beställa därifrån också. Ring Katarina som har Knyt-an och fråga. Hon är väldigt hjälpsam. Nummer och info hittas lätt med google.
Aha tack :D

Är det dessa fickor som nämns tidigare i tråden som man ser väldigt bred av när det är saker i fickorna?
#9477634
Nu var det ett tag sedan det skrevs i denna tråd, men jag undrar: ni som har magväskor eller addpockets, har ni dem underst eller ovanpå selen/sjalen? Tänker att en sele med ett brett höftbälte kanske "krockar" lite med vissa modeller? :hmm:
#9540223
Elflin skrev:http://www.strandlins.com/product.asp?product=3194codes

Hoppas att länken fungerar!

Den här har jag fast i färgen Dune. Den fungerar väldigt bra, rymmer 1flaska, välling doserare, 3 blöjor, några tvättlappar och en liten handduk. (Och min mobil+ plånbok) Jag HATAR handväskor, vill ha händerna fria, och fixar inte riktigt snedbelastning någon längre stund.
Bra idé! Tack så mycket för informationen!

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Att hitta en mångfald av kvalitetsprodukter […]

If it were me, watching a Hollywood action movie […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?