Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#9525254
Jag håller på att sy om min bärjacka från Bonprix så jag kan bära på rygg. Så jag letar efter smarta lösningar. Jag är ganska säker på att jag nån gång sett att själva panelen hade luva huvudstöd huvudskydd som en kunde dra upp och justera med långa band som gick på axeln på nåt sätt.

Just nu tror jag dock att jag har drömt eller kanske blandat ihop med nån sele för jag hittar inte.

När Lilla M somnar faller hennes huvud bakåt/åt sidan. Och det oavsett var hon sover nånstans så inte bara på ryggen. Även i sängen böjer hon bak huvudet, ser jätteobekvämt ut. Men det känns lite extra läskigt att hon sover så på min rygg.

Tips och funderingar mottages tacksamt!
#9525257
MAM two way har snören som du kan dra upp på axeln. Finns en huva till barnet med. Huvan avböjde jag aldrig, men att kunna dra upp ryggpanelen så den gav huvudet stöd samt fästa dem på axeln gjorde jag ofta. Inte snyggt, men praktiskt. Är en själv är det svårt att dra selens huvudstöd eller sjalen till ett stöd.
#9525262
:vågen: :vågen: :vågen:

SB är bättre än Google! :heart:

Många reklamfilmer/bilder från tillverkarna är värdelösa. De visar hur dragkedjor funkar men ryggbärning och hur det funkar visas inte.

Och ang. snyggt så spelar det verkligen ingen roll. Jag syr hellre än bra. Jackan är röd, men mina nya detaljer och panel blir mörkblå. Syr med blå tråd och då syns det extra bra hur sneda mina sömmar är. :lol:
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?