Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#9001997
Ketronya skrev:
Aspasia skrev:Om barnet inte vill bli buret så får en väl vira bärsjalen om halsen. Med 4,6 m tyg så fryser en iaf inte...
Det klär dig verkligen! :D

Vad är det för sjal? Väldigt snygg!
Åh, tack :D
Det är en Girasol 17, köpt här på sb :tumup:
#9015422
zmurfan skrev:
Ketronya skrev:Bilderna på hur man knyter sjalstol går inte att se, någon som kan fixa det tro? :)
Servern som bilderna ligger på har kraschat. De håller på att laga det men det kan ta ett tag eftersom privata hemsidor inte är prioriterade. De prioriterar företagen.
Men jag har kontakt med ägaren till servern så jag ska se om det går att stressa på honom lite grann.
Bilderna till sjalstolen är fortfarande på servern som kraschat. Men ägaren har beställt nya hårddiskar så det är på gång att få upp servern igen. Jag ska se om jag inte kan lägga bilderna på facebook tills vidare istället. Men just nu kräver min minsting att jag bakar paj med honom. Så lite senare kanske.
#9015813
zmurfan skrev:
zmurfan skrev:
Ketronya skrev:Bilderna på hur man knyter sjalstol går inte att se, någon som kan fixa det tro? :)
Servern som bilderna ligger på har kraschat. De håller på att laga det men det kan ta ett tag eftersom privata hemsidor inte är prioriterade. De prioriterar företagen.
Men jag har kontakt med ägaren till servern så jag ska se om det går att stressa på honom lite grann.
Bilderna till sjalstolen är fortfarande på servern som kraschat. Men ägaren har beställt nya hårddiskar så det är på gång att få upp servern igen. Jag ska se om jag inte kan lägga bilderna på facebook tills vidare istället. Men just nu kräver min minsting att jag bakar paj med honom. Så lite senare kanske.
Ser jag fram emot! :tumup:
#9081665
Dagen innan bilden togs fick jag bära barnet på ryggen då han inte vågade somna sittande på sparken. ( Vilket jag kan förstå, stödet är obefintligt i sidleds.)
Men, med selen som stöd gick det bra att sova!
Bild
Bild
Det var en kall dag därav den extra filten.
#9082474
Bilderna till hur man knyter sjalstol kommer här.
Börja med att placera barnet (i det här fallet en väldigt villig och glad Linnea) på stolen och placera sjalen på följande vis.
Bild

Bild
Bild
Bild
Bild

Sista bilden visar färdigknuten sjalstol med en Oscar som inte tyckte om att bli fastknuten därav surläppen.
Bild
#9083473
theos skrev:
Emma_oh skrev:En sak att tänka på med sjalstol är att ställa stolen så att den inte kan välta.
När jag knyter sjalstol så sitter jag hela tiden med min fot på den stolen, skulle aldrig lämna honom där en sekund ens för att göra ngt annat!
Iom att vanliga barnstolar har ben som går ut bakåt för att förhindra att de välter bakåt om barnet skjuter ifrån mot bordet är det lätt hänt att man inte tänker på att vanliga stolar välter lättare. Därav varningen. hellre en onödig varning än en onödig olycka tänker jag :tumup: 8)
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?