Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#8337975
Miltonia skrev:Jag använder min Sino som laptop-fodral. Den nya datorn är så liten att den liksom skramlar runt i de gamla dataväskorna/fodralen vi har, men det löste sig snabbt - bara att vira in den i Sinon, vika in kanterna och knyta ändarna till ett fint paket! :tumup:
:app:

Då undrar man ju... Kanske man omvänt kan använda laptop-skin:et (typ våtdräktsamterial neopren är mitt då) som bärsjalsåkpåse till bebisar? :mitvit:
#8339010
zink skrev:
Miltonia skrev:Jag använder min Sino som laptop-fodral. Den nya datorn är så liten att den liksom skramlar runt i de gamla dataväskorna/fodralen vi har, men det löste sig snabbt - bara att vira in den i Sinon, vika in kanterna och knyta ändarna till ett fint paket! :tumup:
:app:

Då undrar man ju... Kanske man omvänt kan använda laptop-skin:et (typ våtdräktsamterial neopren är mitt då) som bärsjalsåkpåse till bebisar? :mitvit:
Ja, det kanske kan vara värt att prova! (eller inte...) ;)

Men sjal som datorfodral är toppen - man kan ju vika till den så det blir passande fickor att stoppa nätsladd och adapter i också, vilket jag praktiserat idag.
#8457374
Trulsamin skrev:Kom på att jag kan visa en sjalgunga av min reboozo ;)

Bild

under sängen... glömde ta närbild... Numera hänger skynken för under sängen så nu ser man inte sjalgungana men barnen älskar att ligga i sin hängmatta...
åh vad mysigt det ser ut! Så vill jag också göra om några år! :app:

zink skrev: En hoppe panama?!!! :shock: 8) :lol:
japp! :tumup:
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 11

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?