Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#9083628
Emma_oh skrev:
theos skrev:
Emma_oh skrev:En sak att tänka på med sjalstol är att ställa stolen så att den inte kan välta.
När jag knyter sjalstol så sitter jag hela tiden med min fot på den stolen, skulle aldrig lämna honom där en sekund ens för att göra ngt annat!
Iom att vanliga barnstolar har ben som går ut bakåt för att förhindra att de välter bakåt om barnet skjuter ifrån mot bordet är det lätt hänt att man inte tänker på att vanliga stolar välter lättare. Därav varningen. hellre en onödig varning än en onödig olycka tänker jag :tumup: 8)
Ja självklart!! Menade inte med mitt inlägg att det var en onödig varning :wink: Alla tänker kanske inte på det :tumup:
#9096038
Nu har jag inte läst hela tråden så denna kanske varit med förr. Bilden är lånad från Handimania på facebook
Bild

edit: nu ser jag att HannaGerda har gjort likadant på förra sidan :lol:
Senast redigerad av kamalot den ons jan 30, 2013 17:49, redigerad totalt 1 gånger.
#9328816
Jag såg denna (favorit i repris i tråden ser jag nu) via en länk på FB och texten
29. Need a Place to Put your Kid?
Make a hammock with a blanket tied around a table.
Blanket :whut: Så får man väl inte säga om en sjal?! Kul hur som helst att bilden spritt sig, men synd att den inte följs av lite sjalreklam :loving:

Bild
#9360901
sus skrev:När sjalbarnet blir för stort. (funkar även till vuxna)
Bild
Hm!

Beskriv upphängningen tack! :D
Senast redigerad av zink den tis jul 01, 2014 22:15, redigerad totalt 1 gånger.
#9360903
zink skrev:Om ni klickar på länkar till gamla trådar här på sjalbarn i denna tråd och får veta att de inte finns - så pröva att ta bort \data i webadressen och testa igen!
#9360968
zink skrev:
sus skrev:När sjalbarnet blir för stort. (funkar även till vuxna)
Bild
Hm!

Beskriv upphängningen tack! :D
Jag har knutit vanligt rep runt takbalken. (Eftersom jag inte ville kapa repet så hänger det i taket mellan fästpunkterna också, men det fyller ingen funktion där) sen knöt jag bara sjalen runt repöglad som ligger runt stocken. Knöt typ en robandknop, men med ögla så den går att dra upp.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?