Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

En ofållad vävd bärsjal är bättre än en fållad (på långsidornas kanter)

Nej, och det har inte heller någon betydelse för bärkomforten om den är fållad
Inga röster
0%
Nej, men det är finare och mer proffsigt med en ofållad sjal
1
3%
Va? Finns det fållade och ofållade? Inget jag har lagt märke till
11
31%
Ja, en ofållad sjal är mycket bättre och bekvämare
1
3%
Det kvittar mig helt om den är ofållad eller fållad
4
11%
Nej, en fållad sjal är bekvämare och bättre!
19
53%
Användarens profilbild
Av Aurian
#77366
Ååhh... Jag råkade rösta fel :roll: Det blev för mycket text som snurrade till det i huvudet på mig, så jag råkade välja "ofållad är bättre och bekvämare" fast jag skulle rösta på "fållad är bättre och bekvämare" :?

Jag tycker också att sjalen känns stadigare, skär inte in lika lätt och det är lättare att hitta kanterna på en fållad sjal.
Dock tycker jag, som någon innan skrev, att fållen på Hoppediz är något för tjock. Easycares fåll däremot är helt perfekt! 8)

Däremot kan jag inte påstå att jag skulle tycka att en fåll gör sjalen snyggare, det beror nog på sjalen i övrigt :)

Jag har (och har haft) BäraBarn och Rebozo som är ofållade samt Hoppediz och Easycare som är fållade.
Användarens profilbild
Av Tiz
#77381
Froggie skrev:Jag har (och har haft) BäraBarn och Rebozo som är ofållade samt Hoppediz och Easycare som är fållade.
Min Rebozo är fållad. Har du köpt din nånannanstans än hos Stjärnbarn?
Användarens profilbild
Av mexanemma
#77384
För att klargöra innan det blir förvirring angående rebozon så var de första rebozos jag skickade till Jenny fållade, medans vi sedan övergick till icke-fållade. Vi får se hur det blir, det kan hända att det blir enstaka fållade framöver också.
Det betyder alltså att de rebozos som finns i Sverige och är köpta av Jenny kan vara antingen fållade eller ofållade beroende på när hon fick dem från Mexiko!

/Emma i Mexiko, levererar rebozos
Användarens profilbild
Av Aurian
#77392
Tiz skrev:
Froggie skrev:Jag har (och har haft) BäraBarn och Rebozo som är ofållade samt Hoppediz och Easycare som är fållade.
Min Rebozo är fållad. Har du köpt din nånannanstans än hos Stjärnbarn?
Köpte den nu i somras av Jenny på stjärnbarn :)

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?