Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Stream
#393014
Jag lyckades med omslutet på ryggen alldeles själv, men svettigt var det! Tidigare har jag bara provat Ergo på ryggen. Fick inte upp "smokingbältet" över axlar/armar, så nu sitter han och krafsar på ryggstödet :wink: Men han verkar hyfsat nöjd fastän jag sitter still en stund..

Sen får jag lite bebisdräggel och kräkpytsar där bak på ryggen + att han sitter och drar/trycker mig i ryggen och håret.. Ganska mysigt ändå :D

(gräsänka med kameran på vift, annars hade jag försökt med en bild)

Nu måste jag röra på mig! 8)
Användarens profilbild
Av jag71
#393042
Hurra för dig!!!! Nu blir det snart helt perfekt ska du se. Små yttepyttespyor får man räkna med det som är jobbigt är när allt kommer upp!!! (Fast har det hänt en gång så lär man sig att vänta en stund efter matning)
Användarens profilbild
Av Tinker
#393055
Grattis till ett ryggknyt och kräk i nacken. :wink: :lol:
Användarens profilbild
Av Zandra
#393093
Härligt! Jag måste öva på omslutet, grejar bara ryggsäck men det gillar sumo skarpt (men inte mina axlar...). :D
Användarens profilbild
Av solanna
#393126
Åh, vad skönt! Jag håller också på och övar på x-omslut på ryggen och ibland blir det jättebra och ibland mindre bra. Jag har också lärt mig (den hårda vägen) att det är bra att sätta upp håret i knut innan jag börjar sjala...

Visst är det mysigt att gå hemma och pyssla med bebisen på ryggen? När Dante somnar är det så rogivande att känna de regelbundna andetagen mot ryggen och lyssna på snusandet... :loving: :heart: :loving: Och så får man en hel del gjort. Idag sydde jag till exempel en drakhuva à la BäraNära medan Dante sov på min rygg. :D

Tänk vad mycket mys man skulle gå miste om utan sjalarna...
Användarens profilbild
Av Stream
#393140
Tack allihop! :D
solanna skrev:Åh, vad skönt! Jag håller också på och övar på x-omslut på ryggen och ibland blir det jättebra och ibland mindre bra. Jag har också lärt mig (den hårda vägen) att det är bra att sätta upp håret i knut innan jag börjar sjala...

Visst är det mysigt att gå hemma och pyssla med bebisen på ryggen?
Håret var uppsatt innan jag började. Undra hur det hade gått annars :shock: Det har hunnit bli så långt att jag trasslar in mig själv, utan hjälp av barn eller sjal ;)

Det är helmysigt att bära! Fast mest bär vi om vi ska iväg någonstans. På stan t ex, där är det så smidigt att slippa vagnen :D

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?