Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hur ska jag göra med sjalarna?

Köpa en BaBu, testa alla tre sjalarna och sen sälja den som jag gillar minst
6
43%
Testa dom sjalarna jag har och sen ev köpa en ny
7
50%
Sälja en av dom gamla sjalarna och sen köpa en ny
1
7%
Användarens profilbild
Av Tinalqua
#391578
Jag har inhandlat en beg Sino till den kommande bebisen men när jag skulle testa den på en kompis ettåring så funkade det inte.....den var ju så smal :roll: Ok en bebis är mycket mindre men tänk om jag tycker att den är för smal då också. Till saken hör att jag har en beg hug a bub som reservsjal. Men nu har jag fått för mig att jag behöver handla en Baby bundler istället. Hur ska jag göra?
Av Jenny
#391586
Jag köpte så jag hade tre på en gång och sen sålda jag av de jag minst tyckte om i den ordningen! Jag tycker du ska ha alla tre på en gång, lättare att jämföra då + att du inte behöver vänta på att köpa ny sjal!
Användarens profilbild
Av Dafe
#391626
Sinon som verkar så mysig. Har fått för mig att den är "bäst". Jag skulle börja med de du har och sen kanske köpa ny om jag inte trivdes. Min kille blev "för tung" för Moby och Pikku redan vid typ tre månader. :? Så trikån skulle jag inte satsa allt för mycket på.
Användarens profilbild
Av Tinalqua
#392449
kom igen och hjälp mig nu tjejer jag behöver fler röster
Användarens profilbild
Av little_me
#392510
Jag har en Moby och en sino.
Mobyn är han för tung för nu (8 kg vid 4 mån) men jag tycker att det är lättare att bre ut sjalen från knäveck till knäveck eftersom den är mycket bredare än sinon.
det kan alltså vara en nackdel att sinon är lite smal, ibland tycker jag det är svårt att få till en bra grodposition och går och drar i sjalen mest ghela tiden :( Tror nog att den kan vara lite väl smal för en 1 åring ja!
MEN sinon är också världens mysigaste sjal och jag ÄLSKAR den..
Jag skulle ha provat medd ejag hade och sen ev köpa en till om jag inte var nöjd.. men jag skulle vänta på bebisen och prova först..
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
#392580
Ska du inte bära i sommar röstar jag på en BaBu. Jag bär min ettåring utan problem i den.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?