Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mojsan
#391391
..har jag minsann! Jag har ett längre tag nöjt mig med begagnat. Men nu - efter prishöjningen *grumbel, varför är jag så velig* - väntar jag hem en hoppiz till... och en amningströja. Tröjan skulle komma nästa vecka, så kommer paketet sen. Tjoho!
Av Aelia
#391394
Vad roligt, vad blev det för färg?
Av Aelia
#391403
Vad roligt.Hoppas den kommer snart
Användarens profilbild
Av sacha42
#391407
härligt :D och bild sen va :wink:
Användarens profilbild
Av jag71
#391494
bild sen tycker jag låter bra! :lol:
Användarens profilbild
Av mojsan
#392436
Bilder.... jaa, jooo... ska försöka... teflonminnet... men det är ju inte enda shoppingen. Väntar på ett paket från http://www.4mom.se oxå, men det har inte kommit än :evil: Klänning diva dress lila/svart och Shiela knit wrap cardigan choklad, jag vill ha er NU!!! Åsså nån bh o så... Hua! Just nu är shopping :twisted: svår. Förra veckan kom det en skoförsäljare til jobbet, och även där väntar jag nu på ett par kängor. Fast det var gudabenådad tur, för mina gamla eccokängor gör så ONT i stortåbaserna, men jag har bara ingen lust att ge mig ut o leta med magen, det är tillräckligt jobbigt ändå. Nåja. Snart nog kan jag inte jobba heltid längre, så då är det slut på dyrshopping :)
Användarens profilbild
Av Tinker
#392512
Kul med paket! :D

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?